شانزدهمین دوره مسابقات  قرآنی «مدهامّتان» کلید خورد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، از برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی«مدهامّتان» خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات در سه بخش کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

حجت الاسلام حبیب الله پاکدامن، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: شانزدهمین دوره مسابقات  قرآنی «مدهامّتان» در سه بخش کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

 

وی اضافه شدن بخش مساجد پایگاه‌های قرآنی و تولیدات هنری و همچنین توجه به استعدادیابی ویژه کودکان زیر 7 سال و ایجاد پیوند بین جلسات سنتی قرآن کریم و طرح تلاوت نور در بخش ویژه کانونی را از جمله ویژگی‌های این دوره از مسابقات معرفی کرد.

 

حجت الاسلام پاکدامن با اشاره به اهداف این برنامه قرآنی به ترویج معارف قرآنی در جامعه و توجه به مساجد به عنوان پایگاه اصلی فعالیت‌های قرآنی اشاره کرد و افزود: تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم و کشف استعدادهای قرآنی و فراگیری فعالیت های قرآنی از دیگر اهداف به شمار می رود.

 

وی با بیان اینکه تمام اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد می توانند در این مسابقات حضور یابند، افزود: این دوره از مسابقات در سه بخش کودکان (زیر 7 سال)، نوجوانان (7 تا 16 سال) و  جوانان (17 تا 30 سال) برنامه ریزی شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، اظهارکرد: شانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامّتان» در بخش (ویژه اعضا) در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبّری، قرائت نماز، استعدادیابی، معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام و در بخش (ویژه کانونی) در رشته‌های طرح مسجد پایگاه قرآنی، طرح تلاوت نور و تولیدات هنری برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه ثبت نام برای شرکت در این دوره از جشنواره تا ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد، افزود: علاقه مندان جهت اطلاع و شرکت در مسابقات می‌توانند به سامانه بچه‌های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

 

گفتنی است؛ مسابقات قرآنی مدهامّتان به صورت غیر حضوری و از طریق بارگذاری اثر در سامانه بچه های مسجد برگزار می شودو شرط احراز رتبه در مرحله استانی و کشوری، کسب حداقل 70 درصد کل امتیازات رشته مورد نظر است.

 

 

کد خبر 1263274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha