کارهای فرهنگی و تبیینی ما با خلاقیت گره بخورد

حجت الاسلام قمی با تاکید بر اینکه کارهای فرهنگی و تبیینی ما باید با خلاقیت گره بخورد، گفت: در استان خراسان جنوبی باید به سمت خلاقیت و گره‌گشایی در حوزه تبیینی حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمد قمی- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی_ امروز سه‌شنبه (۵ اردیبهشت) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: تبلیغ و تبیین مهم است اما در حال حاضر بیش از هر وقت دیگری هنگامه تبیین است و ما از ضعف در تبلیغ و تبیین داریم صدمه می‌خوریم.

 

وی افزود: عزم ما جزم است و این امر اهم را جدی گرفته‌ایم منتهی باید در استان خراسان جنوبی به سمت خلاقیت و گره‌گشایی در حوزه تبیینی حرکت کنیم.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به برخی از کارهای خلاقانه در حوزه فرهنگ و کارهای تبیینی تصریح کرد: تدوین کتاب، بازی‌های جذاب یارانه‌ای، پویانمایی و انیمیشن از جمله اقدامات خلاقانه در زمینه کار فرهنگی است.


حجت الاسلام قمی تأکید کرد: بر اساس دغدغه‌مندی باید کارهای فرهنگی و تبیینی ما با خلاقیت گره بخورد.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: برگزاری جشن تکلیف برای دختران تازه به سن تکلیف رسیده و برگزاری جشن روزه اولی‌ها همراه با برنامه‌های متنوع از جمله برنامه‌های اجرا شده در حوزه فرهنگ است.

 

وی با اشاره به جذاب بودن برنامه قرآنی «محفل» در ایام ماه رمضان حتی برای مخاطبان خارج از کشور، خاطر نشان کرد: بخش‌هایی از برنامه محفل در یوتیوب ۲۶۰ میلیون بار دیده شد.

 

حجت الاسلام قمی در ادامه عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید دارند که جهاد تبیین باید همه مردم را پوشش دهد و اگر ما ۱۰ درصد را پوشش دهیم بی‌شک وظیفه خود را انجام نداده‌ایم.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: خواست ما این است که این استان تحت حمایت‌های نماینده ولی فقیه با استفاده از ظرفیت‌های خودجوش مردمی پیشگام در بحث تبیین باشد.

 

 

کد خبر 1263308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha