صحرای طبس بهترین راوی معجزه الهی

قناعت با اشاره به اینکه صحرای طبس بهترین راوی معجزه ای است که دل تاریخ را به لرزه درآورده است، گفت: صحرای طبس {بیایان} برای گرگ های در کمین نشسته که راوی سیاه مرگ بودند تبلور کمین گاه الهی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت -استاندار خراسان جنوبی- امروز سه‌شنبه (۵ اردیبهشت) در مراسم گرامیداشت 5 اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس اظهار داشت: صحرای طبس بهترین راوی معجزه ای است که دل تاریخ را به لرزه درآورده است و بیابان برای گرگ های در کمین نشسته که راوی سیاه مرگ بودند، تبلور کمین گاه الهی شد.

 

وی با بیان اینکه طبس برای مردم ایران فراتر از نام بیابانی در دوردست و کویر است، گفت: شکست آمریکا در صحرای طبس خاطره ای از محافظت الهی از سرزمینی که مردمانش نمی توانند زورگویی و زورگویان را تحمل کنند، می باشد.

 

به گفته وی، خاطره این روز برای مردم ایران فراموش نمی شود روزی که یکی از پیچیده ترین عملیات های نظامی شیطان بزرگ آمریکا با شکست مواجه شد.

 

قناعت یادآور شد: آنچه در طبس گذشت مصداق دیگری برای سوره فیل بود چرا که 5 اردیبهشت یوم الفیل دیگری و کارتر مظهر استکبار جهانی ابرهه دیگر است.

 

به گفته وی سرزمینی که به خاطر وجود انسان‌های پاک بر مبنای آموزه های دینی شکل گرفته بود، در زمانی که همه خواب بودیم و دست هیچ بشری در واقعه دخیل نبود و دشمن به فناوری علمی خود می بالید معجزه الهی رخ داده و با ورود مستقیم حضرت حق، مورد حفاظت خداوند قرار گرفت.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه این واقعه آنقدر مهم است که مشهورترین چهره های سیاسی آمریکا را وادار به اعتراف کرد، خطاب به روشنفکرنماها گفت: مشاور امنیت ملی کارتر احساس ناامیدی در آمریکا را ناشی از پیامدهای شکست آمریکا در طبس عنوان کرد.

 

قناعت به سخنان اعتراف آمیز سفیر سابق آمریکا در تهران هم اشاره کرد و با بیان اینکه سفیر سابق آمریکا از این واقعه به عنوان دوران تحقیر ملی آمریکا نام برد، ادامه داد: سفیر آمریکا در ایران در اعترافات خود یادآور شد دوران تحقیر ملی که در تاریخ آمریکا نظیر آن دیده نشده، آغاز شده است.

 

وی با اشاره به پیام امام راحل پس از این واقعه گفت: کارتر بداند با این عمل ناشیانه حیثیت سیاسی خود را به صفر رساند و باید از ریاست جمهوری قطع امید کند.

 

وی گریزی به اعترافات وزیر دفاع وقت آمریکا زد و یادآور شد: وقتی از وزیر دفاع چگونگی شکست عملیات را پرسیده بودند گفت آیت الله خمینی (ره) در بالکن منزل خویش ایستاد و با هر حرکت دست او یک هواپیمای آمریکایی به زمین می افتاد.

 

وی با بیان اینکه دستان ما در آن زمان خالی بود و حضرت حق، کشور را مورد عنایت قرار دادند، گفت: باید روی نقشه و راهبرد دشمن شناخت کافی داشته باشیم و این شناخت ها را به روز کنیم چرا که راهبردها یکسان نبوده اما هدف حداکثری دشمن براندازی نظام مقدس اسلامی و هدف حداقلی دشمن تغییر رفتار نظام است.

 

استاندار خراسان جنوبی سه راهبرد اصلی دشمن را بدبینی به خود، بدبینی به دیگران و اصرار دشمن نسبت به نشان دادن رویگردانی مردم از اعتقادات عنوان کرد و یادآور شد: برخی رسانه های داخلی و بدخواه با رسانه های غربی اصرار دارند ثابت کنند ملت ایران از اعتقادات دینی و انقلابی خود رویگردان بوده و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

 

قناعت گریزی به راهپیمایی ۲۲ بهمن، مراسم شب های قدر، روز قدس، حضور میلیونی مردم در این مراسم زد و هم افزایی و همراهی قوای سه گانه، تمرکز و حل مسئله و پرهیز از حواشی، اتحاد قوم های مختلف و داشتن ایرانی یکپارچه را از راهبردهای اساسی نظام عنوان کرد و تأکید کرد: ما ایران یکپارچه با قومیت های مختلف را دوست داریم و حاضر به تفکیک و تجزیه کشور نیستیم.  

 

 

کد خبر 1263309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha