نهادینه سازی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز جامعه است

حجت الاسلام هاشمی بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امروز و بین جوانان و نوجوانان تأکید کرد و گفت: مکتب شهدا درس آموز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(5فروردین)، در یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگیان شهرستان رومشکان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: همه ما باید ادامه دهنده مسیر شهدا باشیم و مواظب باشیم که از این راه منحرف نشویم.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بر ضرورت تأسی از فرهنگ ایثار و شهادت و الگو گیری از صبر، استقامت، شجاعت و بردباری رزمندگان، افزود: شهدا الگوی بشریت هستند.

 

وی با اشاره به نقش زنان و دختران در طول تاریخ، خاطرنشان کرد: دختران جامعه اسلامی باید با تاسی از مکتب حضرت زینب(س) در این راه قدم بردارند.

 

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه شهدا برای حفظ ارزش های اسلامی جان خود را تقدیم کردند، گفت: امروز دختران ما باید فرهنگ حجاب و عفاف را به پاس خون شهدا حفظ کنند.

 

وی با بیان اینکه همه ما در برابر خون شهدا مسئول هستیم، گفت: شهدا خون خود را تقدیم کردند تا امروز همه ما در امنیت و آرامش زندگی کنیم، باید مراقب بود که از مکتب شهدا دور نشویم.

 

کد خبر 1263355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha