کانون های فرهنگی هنری مسجد یک پایگاه قرآنی در مساجد هستند

جابری انصاری با اشاره به اهمیت رشد برنامه های مسجد با محوریت فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: هر کانون فرهنگی هنری مسجد یک پایگاه قرآنی است.

سعید جابری انصاری با اشاره به اهمیت برپایی جشنواره قرآنی مدهامتان در شانزدهمین دوره از برپایی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان از برچسته ترین فعالیت های قرآنی با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به اهمیت رشد برنامه های مسجد با محوریت فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: هر کانون فرهنگی هنری مسجد یک پایگاه قرآنی است.

 

به گفته وی، تبدیل شدن هر کانون فرهنگی هنری مسجد به یک پایگاه منسجم قرآنی بستری از ترویج و تبیین باورهای قرآنی در جامعه است به همین منظور جشنواره قرآنی مدهامتان سهم اساسی در تحقق این مطلب دارد. 

 

 

جابری انصاری اظهار کرد: برپایی رقابت قرآنی در قالب جشنواره زمینه رشد ظرفیت ها و شناسایی استعدادهای قرآنی را فراهم می کند؛ مسابقات قرآنی یکی از بسترهای راهبردی برای تحقق فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اسلامی است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: جشنواره قرآنی مدهامتان برای نسل جوان و نوجوان ایجاد انگیزه برای رشد فعالیت های قرآنی است.

 

گفتنی است، ثبت نام جشنواره قرآنی مدهامتان ویژه فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد. 

 

 

کد خبر 1263414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha