جشنواره قرآنی مدهامتان بستر یک رقابت اثرگذار قرآنی است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اینکه رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب به عنوان یکی از رویکردهای شاخص فعالیت در نهاد مساجد محسوب می شود گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان بستر یک رقابت اثرگذار قرآنی است.

حجت الاسلام کاظم شکری با اشاره به اهمیت تبدیل مساجد به پایگاه های قرآنی به خبرنگار خبرگزاری شبستان استان البرز گفت: توجه به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب به عنوان یکی از رویکردهای شاخص فعالیت در نهاد مساجد محسوب می شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: هر یک از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز که تعداد آن به 400 کانون فرهنگی هنری می رسد در جریان تحقق پایگاه قرآنی سهیم هستند.

 

وی با اشاره به اهمیت برپایی برنامه های ارزشمند، آگاهانه، خلاقانه در قالب فعالیت قرآنی عنوان کرد: تمامی کانون های فرهنگی هنری شهری و روستایی استان البرز در زمینه تحقق و تبیین راهبرد قرآنی از منظر رهبرمعظم انقلاب فعالیت هایی را در نظر دارند.

 

شکری با اشاره به برپایی آیین جزء خوانی قرآنی در مساجد استان به مناسبت ماه رمضان اظهار کرد: اجرای طرح های تخصصی قرآنی در قالب مسابقه های قرآنی، شناسایی، تربیت و پرورش استعدادهای قرآنی از نونهالی تا سنین بالا در مساجد برپا می شود.

 

به گفته وی، شبکه سازی منسجم هدفمند با رویکرد قرآن کریم ویژه فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز در قالب اجرای طرح تلاوت نور، برپایی نشست های تفسیر و تدبر، برپایی محافل انس با قرآن همراه است.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز خاطرنشان کرد: مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: علاقمندان به مراجعه به سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.irld  می توانند ثبت نام نمایند و از برنامه های شاخص در رواق نور بهره مند شوند.  

 

 

 

 

کد خبر 1263422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha