۲۳ اردیبهشت؛ اختتامیه جشنواره ملی شعر رضوی در کرمان/ ارسال بیش از یک هزار اثر به دبیرخانه

بیست و هشتمین جشنواره ملی شعر رضوی ۲۳ اردیبهشت ماه جاری با برگزاری آیین اختتامیه در کرمان به کار خود پایان می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سیدمحمد جواد شرافت، چهارشنبه (۶ اردیبهشت) در نشست خبری بیست و هشتمین جشنواره بین المللی شعر رضوی کرمان با اشاره به اینکه در طول این ۲۸ سال جشنواره فراز و نشیب‌هایی داشته افزود: در تلاش برای رفع معایب و تقویت محاسن جشنواره هستیم.

 

 

دبیر علمی بیست و هشتمین جشنواره ملی شعر رضوی بر تمرکز نسبت به محتوای جشنواره و معارف رضوی و موضوع ویژه جشنواره"خادم الرضایی حاج قاسم" تاکید و بیان کرد: سه نشست در قم و یزد و مازندران درباره آفاق محتوایی شعر رضوی برگزار شده و در سطح بین الملل شب شعر مفصلی در افغانستان خواهیم داشت.

 

 

وی اعلام کرد: تا ساعت ۸ صبح امروز هزار و ۱۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال و فراخوان ارسال آثار در افغانستان ادامه دارد و سعی ما این است دبیرخانه جشنواره در طول سال فعال باشد تا گستره زمانی و مکانی به جشنواره کرمان بدهیم.

 

 

شرافت تصریح کرد: آثار در مرحله داوری است که در سه سطح انجام می شود و داوران از استان های مختلف هستند‌.
 

 

 

سید مهدی میرتاج الدینی، سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان هم با بیان اینکه این جشنواره از سال ۷۳ شکل گرفت و اکنون جزو هویت فرهنگی و ادبی کرمان و این از توفیقات اهالی ادب و فرهنگ است؛ بیان کرد: اختتامیه جشنواره ۲۳ اردیبهشت ماه برگزار می شود و امسال تنوعی در برنامه های اختتامیه داریم.
 

 

 

وی در همین رابطه از چهار برنامه محفل شعر آیینی در شهر کرمان و یک محفل هم در رفسنجان خبر داد و با تاکید بر توجه به رویکرد مردمی جشنواره؛ ابراز امیدواری کرد: برنامه ای در خور شان امام رضاعلیه السلام برگزار شود.

کد خبر 1263434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha