اولین پویش حمایت از طرح و ایده در حوزه رسانه فراخوان شد

اولین پویش حمایت از طرح و ایده در حوزه رسانه به همت مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه فراخوان شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته -مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه- امروز(چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به فراخوان اولین پویش حمایت از طرح و ایده در حوزه رسانه گفت: این فراخوان با هدف حمایت از صاحبان فکر در حوزه رسانه طراحی شده است.

 

وی با بیان اینکه گاهی حمایت های ما خود باعث از بین رفتن ایده ها و خلاقیت ها می شود افزود: به همین دلیل موضوعاتی برای طرح ها و ایده ها مشخص نکرده ایم تا صاحبان ایده محدود نشوند وخلاقیت هنرمند تخریب نشود.

 

حجت الاسلام والمسلمین برته ادامه داد:همچنین برای شرکت کنندگان محدودیت قایل نشده و مخاطبان ما همه کنشگران این عرصه اعم از طلبه و غیرطلبه خواهند بود که دارای توانایی و مهارت کافی در این عرصه باشند.

 

                              

 

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه تصریح کرد: قالب های آثار نیز آزاد بوده و علاقمندان در همه حوزه های رسانه ای اعم از انیمیشن، مستند، موشن‌گرافیک، فیلمنامه و... می اوانند طرح ها و ایده های خود را ارائه کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین برته با بیان اینکه طرح و ایده های برتر این پویش از حمایت مادی و معنوی مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه جهت اجرای طرح خود بهره­مند خواهد شد گفت: فرایند نظارت، مشاوره، داوری و.. همه با حضور و مشارکت خود تولیدکننده اثر انجام خواهد شد و مشاورین از ابتدای کار قدم به قدم با صاحب ایده همراه خواهند بود.

 

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه با اشاره به مهلت ارسال آثار گفت: 6تیرماه مهلت ارائه طرح بوده و نتایج نهایی نیز بعد از داوری در 16تیرماه اعلام خواهد شد.

کد خبر 1263460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha