بیان مباحث دینی و اعتقادی به دانش آموزان ضرورت امروز جامعه است

اسلامی بر ضرورت بیان مباحث دینی واعتقادی به دانش آموزان تاکید کرد و گفت: اقامه نماز اول وقت و انس با قرآن کریم مهمترین توصیه به دختران به سن تکلیف رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان امروز در مراسم جشن تکلیف دختران روستای پایین کوه زنجان که در حسینیه این روستا برگزار شد با بیان اینکه امروز فصل بندگی دختران به سن تکلیف رسیده را جشن می گیریم، اظهار کرد: شما دختران از امروز به صورت ویژه با خداوند ارتباط خواهید داشت.

 

وی به اقامه نماز اول وقت و شرکت در نماز جماعت در مساجد تاکید کرد و گفت: لازم است تا والدین کودکان خود را از دوران کودکی با قرآن مانوس کنند.

 

اسلامی خطاب به مربیان پرورشی و قرآنی حاضر در مراسم خواستار بیان مباحث دینی و اعتقادی به دانش آموزان شد و گفت: دانش آموزان آینده سازان این کشور هستند و بایستی تلاش کنیم تا جوانان در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان با یادآوری اینکه با اقامه نماز و قرائت مستمر قرآن می توان با خدا ارتباط برقرار کرد، گفت: امروز به برکت خون شهدا در امنیت کامل قرار داریم.

 

وی با یادآوری اینکه مباحت دینی و اعتقادی برای دانش آموزان در مدرسه و در منزل توسط والدین برای کودکان بازگو شود، گفت: متاسفانه وابستگی کودکان به فضای مجازی آسیب پذیر است و مشکلات روحی و روانی به همراه دارد و اگر بخواهیم نشاط اجتماعی را دوباره به جامعه بازگردانیم باید کودکان را از این فضا دور کرد.

کد خبر 1263477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha