درگذشت آیت الله سلیمانی ماهیت تروریستی ندارد

حسینی پور با بیان اینکه ضارب حادثه بانک بابلسر که منجر به درگذشت آیت الله عباسعلی سلیمانی شده از پرسنل شرکت انتظام بوده و نگهبان بانک بوده است، گفت: ضارب اصلا شناخت دقیقی از آیت الله سلیمانی نداشتند و این اقدام ماهیت تروریستی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سید محمود حسینی پور-استاندار مازندران- دقایقی پیش در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به مردم شریف استان برای فقدان آیت الله عباسعلی سلیمانی، عضو مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه راس ساعت ۱۰و ۳۰دقیقه حادثه ای را در شهرستان بابلسر استان داشتیم که با سوء قصد عوامل نگهبانی یکی از بانک ها آیت الله سلمیانی از روحانیون برجسته استان جان خود را از دست دادند، اظهار کرد: ضارب بلافاصله در محل حادثه توسط عوامل انتظامی دستگیر می شوند.

 

وی افزود: بررسی های اولیه برای انگیزه این اقدام ضارب در حال انجام است آنچه تاکنون مشخص شده هنوز انگیزه ضارب به طور دقیق مشخص نیست.

 

حسینی پور اضافه کرد: ضارب اصلا شناخت دقیقی از آیت الله سلیمانی نداشتند و این اقدام ماهیت تروریستی ندارد.

 

وی با بیان اینکه ضارب پرسنل شرکت انتظام بوده و نگهبان بانک بوده است، گفت: این نگهبان مسلح بوده است و اصلحه از جایی دیگر که برخی از رسانه ها نقل می کنند تهیه شده از جایی دیگر تهیه نشده بود و طی حادثه ای تعدادی گلوله به آیت الله سلیمانی که برای انجام کارهای شخصی بانکی در این بانک یاد شده حضور داشتند اصابت می کند.

کد خبر 1263495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha