دسترسی به پوشاک مناسب با شئونات اسلامی دغدغه امروز بانوان است

رفیعی گفت: یکی از دغدغه های بانوان انتخاب پوشش مناسب است که بادسترسی آسان به پوشاک حجاب و عفاف فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان عصر امروز در آیین افتتاح اولین رویداد مد و لباس اظهار کرد: یکی از دغدغه های مردم انتخاب پوشش مناسب است که بادسترسی آسان به پوشاک حجاب و عفاف فراهم می شود.

 


ابوالفضل رفیعی با بیان اینکه سادگی در پوشش و لباس مناسب با شئونات اسلامی مورد تاکید بانوان است، ادامه داد: چنین نمایشگاه هایی می تواند فرصتی برای تامین نیازهای مردم است.

 


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در سخنانی به عدم تنوع در حوزه مد و لباس مناسب با شئونات اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم نمی توانند پوشاک مورد نیاز خود را مناسب با سبک زندگی اسلامی تهیه کنند از اینرو در شورای فرهنگ عمومی اجرای رویداد مد و لباس مصوب شد.

 

 

امراله حسنی با اشاره به اینکه 80 برند در این نمایشگاه محصولات حجاب و عفاف را در معرض فروش قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مدت سه روز از 6 تا 8 اردیبهشت از ساعت 16 تا 22 برپا است.

 

 

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا این نمایشگاه هر 6 ماه در زنجان دایر شود.
مسئول نمایشگاه مد و لباس در زنجان نیز با بیان اینکه 100 غرفه از 10 استان کشور در این نمایشگاه دایر است، گفت: پیش بینی می کنیم 30 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید داشته باشند.

 

 

جام آبادی اضافه کرد: در این نمایشگاه طراحان مطرح کشوری حاضر هستند و فرصت خوبی برای ارائه پوشاک و مدل های متناسب با حجاب و عفاف است.

کد خبر 1263510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha