تقویت بنیه ایمانی و دینی نیروهای مسلح مورد توجه باشد

حجت الاسلام محمدی لائینی خواستار تقویت بنیه ایمانی و دینی نیروهای مسلح شد و گفت: باید مراقبت شود تا نیروهای مسلح لغزش نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی- نماینده ولی فقیه درمازندران و امام جمعه ساری- امروز(۶اردیبهشت) در نشست با حجت الاسلام محمداسماعیل زارعی کیاپی-رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح مازندران و دادستان نظامی استان ضمن اعطای حکم ریاست شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان قضایی نیروهای مسلح استان به حجت الاسلام والمسلمین زارعی با تاکید براینکه باید به سلامت نیروهای مسلح و معیشت سازمانی و شخصی  این قشر توجه شود، اظهار کرد: نداشتن نیروی مسلح و سست اراده بودن و ناکارآمد بودن آن‌ها از مهمترین ضعف‌ها در طول تاریخ بوده و آفت‌هایی نظیر خستگی، بی‌انگیز‌ه بودن و ...، زیرمجموعه لشکر امام علی (ع) را تهدید می‌‌کرد، باید خداوند متعال را شاکر باشیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی از قوای مسلح برخوردار است.

 

وی به توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی برای خلع سلاح کردن نظام اشاره کرد و گفت: طی این چهل و چهارسال دشمنان برای ما برنامه ریختند تا ما را از صنایع دفاعی و نظامی بازدارند امثال برجام یک و دو! به فرموده مقام معظم رهبری بنیاد دفاع باید قوی شود و این تصمیمی هوشمندانه است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب درپی رشد و توسعه قدرت نظامی کشور اشاره کرد و افزود: راهکارهای دیگری همچون نفوذ بر بدنه نیروهای مسلح را در پیش می‌گیرند تا آن‌ها به ظاهر سرباز ما اما در واقع سربازشان باشند، پس برای ما سالم نگه داشتن قوای مسلح بسیار مهم است.

 

وی خاطرنشان شد:صیانت، پیشگیری و جهاد تبیین در نیروهای مسلح بسیار مهم است، باید مراقب باشید که نیروهای مسلح لغزش نداشته باشند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی همچنین خواستار تقویت بنیه ایمانی و دینی نیروهای مسلح شد.

 

 

 

 

کد خبر 1263512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha