پیام تسلیت مشترک نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار در پی شهادت آیت‌الله سلیمانی

در پی شهادت آیت‌الله سلیمانی ، نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان پیام تسلیت دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان و به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، در پی شهادت آیت‌الله سلیمانی ، مصطفی محامی نماینده ولی فقیه و محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان پیام تسلیت مشترک صادر کردند.

 

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّا للّه و إنّا إلیه راجعون

خبر جان‌گداز شهادت حضرت آیت‌الله سلیمانی مایه تاسف و تاثر گردید. حضرت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی سال‌های عمر پربرکت خویش را در مسیر اشاعه معارف اسلام ناب محمدی(ص)، تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و خدمت به مردم نقاط مختلف میهن اسلامی سپری نمود. مردم‌داری، عطوفت و روحیه تقریبی آیت‌الله سلیمانی در دوران حضور ایشان در استان سیستان و بلوچستان، در اذهان اقشار مختلف شیعه و اهل سنت استان به یادگار مانده و از ایشان الگویی مجسم در امر وحدت اسلامی ساخته است. کلام نافذ و خطابه‌های ارزشمند ایشان در سنگر نماز جمعه شهرستان‌های بابلسر، زاهدان و کاشان، مایه تعالی جامعه و انگیزه معنوی نمازگزاران بود و یاد و خاطر ایشان در اذهان و قلوب مردم، دوست‌داران و شاگردان ایشان باقی خواهد ماند.

بی‌شک خون پاک شهدای اسلام همچون همیشه سبب گسترش این شجره طیبه انقلاب اسلامی جهان خواهد شد و دشمنان کور دل هر روز ضعیف تر و ناامیدتر خواهند شد.

اینجانبان ضمن ابراز تاسف و تاثر نسبت به شهادت مظلومانه حضرت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی و تاکید بر مسئولان امر برای پیگیری دلایل و برخورد با عوامل این حادثه ناگوار، شهادت این عالم ربانی و روحانی برجسته را به پیشگاه امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، بیت مکرم ایشان و ملت متدین ایران خصوصا مردم ولایتمدار مازندران و به خصوص مردم عزیز شیعه و اهل سنت سیستان و بلوچستان، دوست‌داران و شاگردان ایشان، تسلیت می‌گوییم و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجز جزیل از خداوند متعال مسئلت داریم.

بِمنّه و کرمه مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان

کد خبر 1263516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha