دیدار معاون رئیس جمهور با خانواده شهید مدافع امنیت در کردستان

سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به کردستان با خانواده شهید مدافع امنیت در این استان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر چهارشنبه در سفر به کردستان در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت «شهید رضا آذربار» در کردستان اظهار کرد: خانواده شهدا بهترین دارایی و سرمایه خود را که فرزندان‌شان است را به انقلاب اسلامی تقدیم کردند و با این اقدام حافظ نظام اسلامی ایران شده‌اند.

 

وی با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به این خانواده شهدی مدافع امنیت در کردستان افزود: امروز حضور در محضر خانواده شهید آذربار برای ما توفیق بزرگی است که خداوند نصیب مان کرده است و متاسفانه نمی‌توانیم در سفرهای استانی با تمام خانواده شهدا دیدار داشته باشیم.
 

علیرضا شهسواری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان نیز در این دیدار امنیت و آسایش امروز را مدیون خون پاک شهدا دانست و بیان کرد: شهید پاسدار رضا آذربار از شهدای مدافع امنیت در شهرستان کامیاران است که در اغتشاشات اخیر با شلیک گلوله افراد ناشناس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 

وی افزود: خانواده شهدا در این استان جایگاه والایی دارند و همه آنها برای ما قابل تکریم هستند و امروز نیز قدردان خانواده شهید آذربار هستیم که چنین فرزندی را تقدیم این نظام کردند.

 

گفتنی است؛ حضور در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان کردستان، برپایی میز خدمت ویژه جامعه هدف بنیاد شهید در کردستان، حضور در برنامه تلویزیونی صداوسیمای مرکز کردستان، نشست با نخبگان شاهد و ایثارگر و دیدار با خانواده شهدا و دیدار با مسئولان ارشد استان کردستان از برنامه‌های سفر دو روزه معاون رئیس جمهور به استان کردستان است.

کد خبر 1263521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha