برگزاری جشنواره سرود را در سیستان و بلوچستان دنبال خواهیم کرد

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به ظرفیتی که در استان داریم برگزاری جشنواره سرود را در سیستان و بلوچستان دنبال خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، حجت الاسلام مهدی پودینه مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در بازدید رضا شریفی سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان  از کانون فرهنگی و هنری مسجد بلال زاهدان بیان داشت: ما در سطح استان هزار و 402 باب کانون فرهنگی و هنری در مساجد شیعه و اهل سنت داریم که در مباحث مختلف و متنوع فرهنگی، هنری و تجسمی فعالیت دارند.

 

وی  آموزش و تربیت گروه های سرود را یکی از کارهای شاخص ها ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان دانست و افزود: گروه سرود صبح ظهور از سال 93 با ذوق و شوق بچه های مسجد بلال شکل گرفته است.

 

پودینه خاطرنشان کرد: اعضای کانون فرهنگی و هنری مسجد بلال حبشی زاهدان با تعصب، جدیت، ذوق و علاقه، کار سرود را دنبال می کنند؛ اعضای کانون فرهنگی و هنری برای اجرا و کار در سرود چشم انداز دارند.

 

وی افزود: زمانی آرزوی داشتن یک گروه سرود را داشتیم اما اکنون گروه سرود مسجد بلال در پارک ها، میادین، مجالس و مراسمات ملی و مذهبی اجرای برنامه دارند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان به تجهیز بودن کانون فرهنگی و هنری مسجد بلال حبشی زاهدان به استودیوی صدا خبر داد و گفت: استودیوی صدای کانون فرهنگی و هنری مسجد بلال حبشی زاهدان را با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تجهیز و راه اندازی کرده ایم.

کد خبر 1263539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha