دعوت امام جمعه بابلسر  از عموم مردم برای ادای احترام به مقام شامخ شهید آیت الله سلیمانی

امام جمعه بابلسر بااشاره به خدمات ارزنده آیت الله عباسعلی سلیمانی، عضو فقید مجلس خبرگان رهبری در راستای تقویت جبهه انقلاب و وحدت آفرینی میان اقوام از عموم مردم شهید پرور مازندران برای حضور در مراسم وداع و تشیع پیکر مطهر این عالم مجاهد دعوت بعمل آورد.

حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور-امام جمعه بابلسر- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران ضمن تسلیت به مناسبت عروج شهادت گونه آیت الله عباسعلی سلیمانی، عضو فقید مجلس خبرگان رهبری، نماینده سابق ولی فقیه و امام جمعه کاشان، نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه شهر زاهدان و امام جمعه اسبق بابلسر، اظهار کرد: این عالم ربانی و مجاهد خدمات ارزنده ای در جبهه انقلاب اسلامی داشتند.

 

وی با بیان اینکه آیت الله سلیمانی پرچمدار وحدت بین مذاهب،‌نیروهای انقلابی  و اقوام بود، افزود: به گواه برادران اهل سنت نقش آیت الله سلیمانی در ایجاد وحدت بین شیعه و سنی بسیار پررنگ بوده است.

 

حجت الاسلام قلی پور با بیان اینکه آیت الله سلیمانی خدمات ارزنده ای در عرصه های علمی، عمرانی، فرهنگی و ... در مازندران، بابلسر، سیستان و بلوچستان و کاشان داشتند، گفت: این عالم وارسته چهره ای مردمی بود.

 

وی با بیان اینکه مراسم وداع با پیکر مطهر شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی امشب ساعت ۲۰ با حضور مسئولین و مردم شهید پرور استان مازندران در مصلی المهدی(عج) بابلسر برگزار می شود، یادآورشد: همچنین مراسم تشیع این عالم مجاهد و انقلابی روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه جاری ساعت ۱۰صبح از مقابل سپاه بابلسر و دانشگاه مازندران آغاز خواهد شد و به مصلی المهدی(عج) ختم خواهد شد  و ادامه مراسم پس از اقامه نماز جمعه از مصلی تا امامزاده رضا(ع) بابلسر انجام می‌شود. 

 

حجت الاسلام قلی پور اضافه کرد: پیکر مطهر این عالم وارسته بنابرتوصیه آیت الله سلیمانی(ره) و بیت شریف ایشان در شهر مقدس قم  در جوار قبر فرزندشان به خاک سپرده می شود.

 

امام جمعه بابلسر در خاتمه از مردم ولایی، شهید پرور و عالم دوست استان مازندران دیار علویان برای حضور در مراسم وداع و تشیع پیکر مطهر این عالم مجاهد دعوت بعمل آورد و اظهار امید واری کرد که مردم حضور پر پیامی را در مراسم های وداع و تشیع این شهید والامقام داشته باشند.

کد خبر 1263581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha