شرافت از مهمترین ویژگی کارگران است

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: شرافت از مهمترین ویژگی کارگران است که این قشر را از سایر اقشار جامعه متمایز می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان، در مراسم هفته کارگر و افتتاح مرکز بهداشت کارخانه بارز کردستان با تبریک این هفته به جامعه کارگردی استان اظهار کرد: شرافت از مهمترین ویژگی کارگران است که این قشر را از سایر اقشار جامعه متمایز می‌کند.
 

وی با اشاره به اینکه کارگران همواره با تلاش و عرق جبین نان و روزی خود را کسب کرده‌اند، افزود: برخی افراد درتلاشند تا با هر اقدامی راه صدساله را یک شبه طی کنند.
 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: کارگران باید قدر ویژگی بارز خود را که داشتن شرافت است بدانند و یقین بدارند که چرخ‌های تولید جامعه روی شانه‌های آنها می‌چرخد.
 

حجت‌الاسلام پورذهبی از جامعه کارگری به عنوان تکیه‌گاه جامعه یاد کرد و گفت: میدواریم با تحقق شعار سال و مهار تورم شاهد ارتقای بیش از پیش زندگی جامعه به ویژه قشر کارگر باشیم.
 

وی تصریح کرد: توسعه بیش از پیش واحدهای تولیدی در استان کردستان در کنار رونق اقتصاد و اشتغالزایی نقش مهمی در مهار تورم دارد و همه افراد جامعه به هر اندازه‌ای که می‌توانند در راستای افزایش تولید داخلی تلاش کنند.
 

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: تحقق شعار سال نیازمند یدلی و همراهی است و نقش کارگران در این زمینه پررنگ است.

کد خبر 1263586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha