کارگران موتور محرکه تولید هستند

حجت الاسلام شمسی فر، به نقش کارگران در تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: کارگران چرخ تولید را به حرکت در می آورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام بهروز شمسی فر، امروز(۸اردیبهشت ماه)، به سالروز تخریب قبور مطهر اهل بیت(ع) در بقیع اشاره کرد و اظهار داشت: وهابیت فکر کرده اند که می‌توانند با تخریب قبور اهل بیت آثار اهل بیت(ع) را از بین ببرند، اینها نمی‌دانند که اهل بیت در قلوب مؤمنین جا دارد.

 

امام جمعه موقت خرم آباد خاطرنشان کرد: وهابیت فکر کرده اند که می‌توانند نور خدا را خاموش کنند، اما این نور خدا خاموش شدنی نیست و روزی همه عالم توسط این نور روشن خواهد شد و بشریت به این نور متمسک خواهد شد.

 

وی ادامه داد: با حضور امام زمان(عج) و ظهور منجی عالم بشریت قبور بقیه و اهل بیت(ع) آباد می‌شود و ما آنها را زیارت می‌کنیم.

 

امام جمعه موقت خرم آباد افزود: خداوند مودت و دوستی اهل بیت(ع) را در دل مؤمنین قرار داده است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه تحقق مصوبات رئیس جمهوری از مطالبات مردم است، گفت: انتظار می رود مسئولان استان کوتاهی‌ها را جبران کنند.

 

حجت الاسلام شمسی فر در بخش دیگری از سخنانش به سالروز عملیات بیت المقدس اشاره کرد و گفت: روز آزادی خرمشهر، روز تاریخی بود، همه قدرت‌های دنیا و استکبار جهانی با پول و سلاح و ثروت پشت سر صدام بودند، اما رزمندگان ما با ایمان و اعتقاد به قدرت الهی دنیای پر از زور، سلاح و تسلیحات را شکست دادند و خرمشهر را به آغوش وطن برگرداندند.

 

وی با اشاره به اینکه این عملیات در چهار مرحله انجام گرفت و منجر به آزاد سازی خرمشهر شد، گفت: رزمندگانی که در این عملیات بودند، شهدای این عملیات، جانبازان، آزادگان و… این عملیات در این اجر شریک هستند.

 

امام جمعه موقت خرم آباد در ادامه به روز جهانی کارگر اشاره کرد و بیان داشت: چرخ تولید به دوش کارگران هست.

 

وی با اشاره به نام گذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب سال به نام «رونق تولید، مهار تورم»، بیان کرد: قشر کارگر در تحقق شعار سال نقش آفرین هستند.

به مطالبات کارگران رسیدگی شود

 

حجت الاسلام شمسی فر، با بیان اینکه بالاترین عبادت خدمت به خلق است، گفت: ضروری است که مسئولان به مطالبات کارگران رسیدگی کنند.

 

وی با بیان اینکه وظیفه دولت اسلامی رسیدگی  به وضعیت این قشر است، گفت: در حقوق این قشر باید تجدید نظر شود.

 

حجت الاسلام شمسی فر  بیان داشت: کار، مسکن و ازدواج جوانان به یک مسئله دغدغه مند تبدیل شده، مسئولان به فکر باشند و تلاش مضاف داشته باشند.

معلمی شغلی مقدس است

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم، اظهارکرد: معلمی شغل انبیا است، اولین معلم پروردگار عالم است، اولین آیات را به پیامبر یاد می‌دهد، معلمی قابل مقایسه با هیچ شغل و پست دیگری نیست.

کد خبر 1263700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha