درخشش دانش آموزان آران و بیدگل در مسابقات قرآن وعترت استان اصفهان

کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش آران و بیدگل از درخشش دانش آموزان آران و بیدگلی در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز استان اصفهان خبر داد.

محسن عباسیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزان استان اصفهان با حضور ۳۰۰ دانش آموز راه یافته به این مرحله، در امامزاده سیدالکریمان (نرمی) شهرستان برخوار برگزار شد.

 

کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش آران و بیدگل افزود: در این دوره از مسابقات که  در رشته‌های قرائت، حفظ و فهم قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، انشاء نماز، اذان، مداحی و دعاخوانی برگزار شد، ۱۷ دانش آموز دختر وپسر آران و بیدگلی حضور داشتند که ۱۳ نفر حائز رتبه های برتر استانی شدند.

 

عباسیان ادامه داد: در بخش پسران، «حامد اصیلیان» در رشته حفظ کل مقطع متوسطه، «علی ابراهیمی آرانی» در رشته حفظ ۲۰ جزء متوسطه دوم، «محمدصادق عباس‌پور مقدم» در رشته حفظ ۱۰ جزء متوسطه دوم و محمد مسعود احمدی در رشته احکام متوسطه اول موفق به کسب رتبه نخست شدند.

 

کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش آران و بیدگل ادامه داد: «سید محمد محسن سعادت دار» در رشته قرائت تحقیق، «امیر عباس قنبری» در رشته مداحی متوسطه اول، «متین مصلح» در رشته مداحی متوسطه دوم و «محمد حسین خرم‌آبادی» در رشته حفظ کل متوسطه دوم موفق به کسب رتبه دوم شدند و «علی گیاهدوست» در رشته حفظ ۲۰ جزء متوسطه اول سوم شد.

 

عباسیان ادامه داد: در بخش دختران، «فاطمه علی مهدی» در رشته حفظ ۱۰ جزء، اول شد، «زینب صحرایی» و «فاطمه مبینی» در حفظ ۲۰ جزء، «ریحانه امامی» در حفظ ۱۰ جزء و «فاطمه شاطریان» در رشته تفسیر دوم شدند.

 

کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش آران و بیدگل افزود: دانش آموزان برتر این مسابقات در مرحله کشوری با برگزیدگان سایر استان ها به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 1263710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha