گروه های نمایش تئاتر مردمی بچه های مسجد در زنجان تجلیل شدند

در آیین اختتامیه سومین همایش تئاتر مردمی بچه های مسجد که با هنرنمایی ۲۱ گروه نمایشی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه سال گذشته در مساجد و مدارس زنجان انجام شد، از گروه های نمایشی برتر تجلیل گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، امیر نعمتی شامگاه دیروز در آئین اختتامیه سومین همایش تئاتر مردمی بچه‌های مسجد اظهار کرد: این جشنواره به منظور شناسایی استعدادهای جوانان در مساجد برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه به دنبال تربیت نیروهای هنرمند در تراز انقلاب اسلامی هستیم، گفت: با سرمایه گذاری در حوزه تئاتر مردمی مساجد، آینده فرهنگ و هنر استان تامین می شود.

 

نعمتی پرداختن به هنر انقلابی را که از دغدغه های مقام معظم رهبری است را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره تئاتر مردمی بچه های مسجد عنوان کرد و گفت: هنر ابزار موثری برای به تصویر کشیدن دغدغه ها است.

 

این مسئول ادامه داد: این همایش با هدف کشف و جذب و شناسایی و تربیت نیروهای جوان هنری از طریق مساجد استان و تولید و اجرای آثار نمایشی با محتوای ارزشی و استانی و اخلاقی برگزار می شود و در سومین دوره این جشنواره که از 12 تا 22 بهمن ماه سال گذشته اجرا شد 21 گروه نمایشی شرکت داشتند.

 

رئیس حوزه هنری استان زنجان به هنرنمایی 190 هنرمند نوجوان و جوان در قالب اجراهای نمایشی در مساجد و مدارس زنجان اشاره کرد و گفت: ظرفیت بالایی در حوزه فرهنگ و هنر در مساجد وجود دارد که متاسفانه در سال های گذشته به آن توجهی نشده است.

 

در ادامه این مراسم از گروه های نمایشی برگزیده تجلیل شد.

کد خبر 1263736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha