ضرورت حمایت از ظرفیت های علمی در شیروان

فرماندار شیروان گفت: این شهرستان در عرصه‌های علمی دارای ظرفیت‌های بالایی است و باید حمایت لازم از این استعدادها صورت گیرد تا شکوفا شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، دولت اسماعیل زاده -فرماندار شیروان- روز شنبه (9 اردیبهشت ماه)  در همایش بزرگ تجلیل از منتخبین المپیادهای علمی مرحله اول این شهرستان با اشاره به راهیابی دانش‌آموزان به المپیاد کشوری، اضافه کرد: این یک افتخار  و بیانگر ظرفیت بالای جوانان شهرستان است.

 

وی به کسب عناوین متعدد توسط جوانان و نوجوانان شهرستان اشاره کرد و افزود: مدیریت آموزش و پرورش نیز تمام توان خود را جهت تقویت استعدادهای علمی این شهرستان بکار خواهد گرفت.

 

اسماعیل زاده عنوان کرد: طی سه سال اخیر مقام های خوبی در دو مرحله المپیاد توسط دانش آموزان شهرستان کسب شده و به مرحله کشوری راه یافتند که افتخار بزرگی برای شهر، استان و کشور است و نتیجه زحمات دانش آموزان، اولیاء و همکاران آموزش و پرورش است.

 

رییس شورای آموزش و پرورش شیروان خاطرنشان کرد: در اولین مرحله المپیادهای علمی خراسان شمالی در مجموع، چهار هزار و 522 نفر از هشت شهرستان ثبت نام کردند که شهرستان شیروان با دو هزار و 157 نفر ثبت نام، در کل استان رکورد شکنی کرد.

 

اسماعیل زاده بیان کرد: از مجموع قبولی های المپیادهای علمی مرحله نخست کشوری، 483 نفر در سطح استان قبول شدند که از این تعداد، 287 نفر از شهرستان شیروان هستند و 59 درصد آمار برگزیدگان استان را به خود اختصاص دادند.

 

این همایش با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان شهرستانی در محل مجتمع فرهنگی هنری غدیر شیروان برگزار شد که در پایان از نفرات برتری که موفق به کسب مقام شده بودند با اهدای لوح و هدایای تجلیل به عمل آمد.

 

کد خبر 1263752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha