برگزاری شانزدهمین یادواره شهدای کارگری/ گلستان ۷۰ شهید کارگر دارد

خواجه مظفری از برگزاری شانزدهمین یادواره شهدای کارگری استان گلستان همزمان با هفته کار و کارگر در حسینیه عاشقان ثارالله خبر داد.

حسینعلی خواجه مظفری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: به مناسبت هفته کار و کارگر 200 برنامه مختلف از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در سطح استان پیش بینی شده که طی این هفته برگزار می شود.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان افزود: برگزاری یادواره شهدای کارگری استان یکی از این برنامه ها به شمار می رود که امسال شانزدهمین دوره آن در گرگان برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: این مراسم با سخنرانی محمد عباسی، معاون وزیر و رئیس سازمان اجتماعی کشور و با حضور استاندار گلستان، فرمانده سپاه نینوا گلستان، مسئولان انتظامی و نظامی استان، مدیران و مسئولان و کارگران همیشه در صحنه در روز (یکشنبه 10 اردیبهشت) همراه با نماز مغرب و عشاء در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می شود.

 

خواجه مظفری با اشاره به وجود 70 شهید کارگری در استان، گفت: از این تعداد دو شهید مدافع حرم کارگری هستند.

 

 

کارگران در صف اول انقلاب بودند

وی در خصوص نقش کارگران و شهدای کارگر در پیروزی انقلاب و دستاوردهای نظام، افزود: کارگران از اول انقلاب و بعد از انقلاب در صف اول و خط مقدم بودند و همانطور که امام راحل فرمودند: «انقلاب اسلامی، انقلاب پا برهنگان بود»، واقعا هم همین طور بوده و انقلاب ما نیز انقلاب کارگری بود.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان افزود: کارگران در جنگ تحمیلی در خط مقدم و صف اول حضور داشتند و بعد از جنگ هم در دوران سازندگی نیز نقش آفرین بودند و خودشان را به خوبی نشان دادند.

 

وی اظهارداشت: کارگران در سیل و زلزله و ایام کرونا نیز کمک حال مردم بودند و با حضور در محل کارشان مواد ضدعفونی کننده، شوینده و ماسک تولید می کردند تا مردم دچار بیماری نشوند.

 

خواجه مظفری با تشکر از همه کارگران و کارفرمایان، از کارگران خواست تا قدرشناس کارفرمایان خود باشند.

 

 

کد خبر 1263826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha