همایش بین المللی معلمان مقاومت به میزبانی دانشگاه فرهنگیان فردوسی کرج آغاز به کار کرد

حجت الاسلام طائب گفت: همایش بین المللی معلمان مقاومت به میزبانی دانشگاه فرهنگیان فردوسی کرج با هدف بیان دستاوردهای چهل و چهارساله انقلاب اسلامی ویژه دانش آموزان آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام مهدی طائب با اعلام بر برپایی همایش بین المللی معلمان مقاومت به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: رسالت معملان بیدار ساختن و آگاهی بخشی به دانش آموزان است.

 

رئیس قرارگاه عمار در استان البرز افزود: همایش بین المللی معلمان مقاومت به میزبانی دانشگاه فرهنگیان فردوسی کرج با هدف بیان دستاوردهای چهل و چهارساله انقلاب اسلامی ویژه دانش آموزان برپا می شود.

 

به گفته وی،  تبیین مقاومت در قالب جهاد تبیین با هدف و رسالت مفهوم سازی برای دانش آموزان برای شناخت نقاط هجوم دشمنان است و اینکه تنها رمز ایستادگی در برابر تهدیدهای دشمنان ایستادگی و وحدت است.

 

طائب تصریح کرد: انقلاب اسلامی به عنوان یکی از انقلاب های برجسته دنیا است که ابعاد جهانی یافت و امروز در عرصه مقاومت باید معلم مقاومت باشیم و اجازه ندهیم دشمن از بی تفاوتی ما به نفع خود بهره برد.

 

گفتنی است، طی این همایش بین المللی نماینده حرکت اسلامی عبدالله احمد، مسئول گروه بین المللی حسین رهبر آزادگان نیز حضور پیدا کردند.

کد خبر 1263838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha