کارگران، ذخیره منابع انسانی کشور هستند

فرماندار شیروان گفت: کارگران ذخیره ها و منابع انسانی این کشور هستند و ما باید این منابع مولد و جهادگران بزرگ عرصه کار، خدمت و نهضت را یاری کنیم چون موتور متحرک پیشرفت این جامعه به دست این نیروها حرکت می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، دولت اسماعیل زاده شنبه شب، (9 اردیبهشت ماه) در مراسم تجلیل از کارگران نمونه این شهرستان، ضمن تبریک هفته کار و کارگر اظهار کرد: کارگران نقش بی بدلیل و با اهمیتی در ساختار اقتصادی کشور دارند.

 

فرماندار شیروان ضمن اشاره به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده، خاطرنشان کرد: کارگران و کارآفرینان، ستون فقرات اقتصاد جامعه هستند و حمایت از آنان متضمن تحقق شعار سال است.

 

اسماعیل زاده عنوان کرد: قدمت صنعت تولید پوشاک در کشورمان سبب شده تا کارآفرینان با تجربه و موفقی در این زمینه داشته باشیم.

 

در پایان مراسم فرماندار این شهرستان به همراه مدیرکل اداره کار و رفاه اجتماعی با هدف گرامیداشت هفته کارگر با حضور در میان کارگران شاغل دو واحد تولیدی پوشاک مستقر در روستا حسین آباد، ضمن آشنایی با مشکلات واحدهای یاد شده و استماع صحبت های کارگران، هفته کارگر را به آنان تبریک گفت.

 

این واحد تولیدی با فعالیت خود در تولید پوشاک، زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و بیش از ۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم را فراهم آورده است.

کد خبر 1263874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha