اقتدار و عظمت مقاومت اسلامی رو به افزایش است

آیت الله عابدینی گفت: هر روز قدرت، اقتدار و عظمت مقاومت اسلامی با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری افزون می‌شود و هر روز هیبت دشمنان اسلام اعم از صهیونیست‌ها و اسرائیل و شیاطین حامی آنها نظیر آمریکا و انگلیس شکسته می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت ‌الله عبدالکریم عابدینی در نشست ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر امام جمعه بوئین‌ زهرا برگزار شد، اظهار کرد: شهادت آیت‌الله سلیمانی تسلیت عرض می کنم، ایشان نماینده خبرگان رهبری، امام جمعه زاهدان، نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان بودند و همواره در وحدت بین شیعه و اهل سنت نقش مؤثری داشتند.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: بنده یک سال به نجف مشرف شده بودم، شاهد بودم آیت ‌الله سلیمانی علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان را آورده بودند تا آنها را با فضای عتبات عالیات آشنا کنند و آن رسالت ایمانی را اعمال کنند.

 

وی عنوان کرد: حتی وقتی قرار بود ایشان را از سیستان و بلوچستان جابجا کنند، مردم اقدام جدی کردند و ایشان را مجدداً نگه داشتند، چون بسیار در دل‌های مردم نفوذ کرده بود، خدا روحشان را با ارواح طیبه انبیاء و اولیاء محشور کند.

 

آیت الله عابدینی در ادامه افزود: امسال ماه مبارک رمضان طور دیگری بابرکت بود، امسال مراسم روزه اولی‌ها را در استان‌ها و شهرهای مختلف داشتیم، همچنین اعتکاف دانش‌آموزی هم بسیار باشکوه برگزار شد، با اینکه موانع سِنّی داشت، اما حدود 600 دانش‌آموز پسر در مسجدالنبی (ص) اعتکاف داشتند، در چند مسجد قزوین هم اعتکاف دانش‌آموزان دختر برگزار شد که این مراسم چقدر در روحیه دانش‌آموزان اثرگذار بود.

 

وی خاطرنشان کرد: شب‌های احیا هم نشان می‌دهد مردم چقدر در میدان معنویت هستند، در شب‌های احیا شاهد جمعیت باشکوهی در همه مساجد بودیم، در راهپیمایی روز قدس هم آمار نشان می‌دهد شهر قزوین 25 درصد نسبت به سال گذشته افزایش جمعیت در راهپیمایی روز قدس داشته و کل استان هم 50 درصد افزایش جمعیت در این راهپیمایی را داشته است.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد: شاخص دیگری که می‌توان برای برکت ماه رمضان امسال بیان کرد، همین مراسم بزرگ معنوی، حماسی و سیاسی نماز عید فطر بود، سال گذشته برخی‌ها خیلی اعتقادی به وحدت نداشتند اما امسال الحمدلله طبق هماهنگی‌های صورت گرفته جمعیت قزوین خیلی بهتر از سال‌های گذشته بود و زمینه‌ای شد که سال‌های آینده از این هم بهتر شود.

 

وی در ادامه اظهار کرد: شاهد سرعت تحولات سیاسی در منطقه هستیم، این سرعت خیلی عجیب است، بنده سال 1353 شاهد جلساتی بودم که برخی‌ها در حوزه علمیه قم برگزار می‌کردند و می‌گفتند ما اگر صد سال دیگر مثل امروز فلسطین شویم خیلی پیشرفت کرده‌ایم اما امروز به جایگاهی رسیده‌ایم که اسرائیل از ما هراس دارد.

 

آیت‌الله عابدینی گفت: ما چنین صحنه‌هایی را دیده‌ایم، شرایط امروز را هم می‌بینیم، انسان با دیدن این صحنه‌ها به وجد می‌آید، سرعت تحولات سیاسی در منطقه بسیار بالاست، هر روز قدرت، اقتدار و عظمت مقاومت اسلامی با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری افزون می‌شود و هر روز هیبت دشمنان اسلام اعم از صهیونیست‌ها و اسرائیل و شیاطین حامی آنها نظیر آمریکا و انگلیس شکسته می‌شود.

 

وی یادآور شد: اینها چیزهایی است که باید شکر آن را به جای بیاوریم و مردم را هم نسبت به آنها متوجه کنیم، بیاییم اهمیت این موارد را به مردم بگوییم زیرا این فرهنگ‌سازی بر عهده من و شماست.

 

کد خبر 1263897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha