برنامه های حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری تشریح شد

برنامه مراسم و محافل حرم مطهر حضرت معصومه(س) در هفته جاری مصادف با هفته دوم اردیبهشت ماه تشریح شد.

به گزارش  خبرگزاری شبستان از استان قم، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر حضرت معصومه(س) در هفته جاری از سوی روابط عمومی این آستان مقدس اعلام شد. 

 

بر اساس این گزارش هر روز در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برنامه ها با نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح آغاز می شود و در ادامه هر روز سخنرانی قبل از نماز ظهر، مداحی و قرائت زیارت‌نامه بعد از نماز عصر، سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم شبانگاهی بعد از نماز عشا برگزار می شود.

 

نیایش صبحگاهی حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا روز سه شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه با شرح زیارت امین الله توسط حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ضیایی، پنجشنبه با سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا توسط حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی و جمعه با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت الاسلام والمسلمین مرتضی وافی برگزار می شود.

 

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر نیز امروز یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام سیدعلی محسنی، از دوشنبه تا چهارشنبه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام داوودوندی، روح الله راسل و محمدهادی فرزانه و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام باستانی برگزار می شود و هر روز بعد از نماز عصر نیز زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها قرائت خواهد شد.

 

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر از امروز یکشنبه تا سه شنبه با سخنرانی حجج اسلام علی سلیمانی، میرمعینی و محمدرضا اعوانی، چهارشنبه در قالب روایتگری سیره شهدا با حضور حاتمی راد، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام محمدصادق کفیل و قرائت زیارت آل یاسین با صدای سیدرضا جدا برگزار می شود.

 

همچنین دعای کمیل پنج شنبه شب با صدای علی مالکی و زیارت جامعه کبیره توسط حجت الاسلام والمسلمین ناصر شهیدی قرائت می شود.

 

مراسم شب‌های حرم مطهر حضرت معصومه (س) از امشب تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین فرحزاد، حسینی قمی، مؤمنی، رفیعی، میرهاشم حسینی و سید حسین آقامیری برگزار می شود و پنجشنبه شب و جمعه شب علی مالکی و حسن شالبافان مداحی خواهند کرد.

کد خبر 1263918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha