مسابقه قصه گویی«قصه های شیرین روستا» در زنجان برگزار می شود

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با همکاری موسسه ترنم مهر باران مسابقه قصه گویی«قصه های شیرین روستا» را با هدف ایجاد نشاط در بین کودکان و نوجوانان اجرا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، مسابقه قصه گویی قصه های شیرین روستا با هدف ترویج فرهنگ قصه گویی، ایجاد نشاط در بین کودکان و نوجوانان، غنی سازی اوقات فراغت کودکان، ایجاد فضای امن و سالم برای تعامل و تبادل اطلاعات و شناسایی قصه گویان برتر و توانمند به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان و با همکاری موسسه ترنم مهر باران برگزار می شود.

 

این مسابقه در موضوعات امیدها، آرزوها و شادی ها، قصه های رایج در منطقه بومی محلی در مناسبت های مختلف سال و قصه های فولکور(عاشیقی) ویژه نوجوانان 12 تا 18 سال، بزرگسالان 18 سال به بالا و مادربزرگ ها و پدربزرگ ها برگزار می شود. مخاطبان این قصه ها خردسالان، کودکان و نوجوانان هستند.

 

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه از اول اردیبهشت تا 31 خرداد ماه امسال فرصت دارند آثار خود را در سامانه zanjan.kpf.ir بارگذاری کنند.

 

مراسم اختتامیه 18 تیرماه امسال همزمان با روز ادبیات کودکان با تجلیل از نفرات برتر در روستای قلعه حسینیه شهرستان خرمدره برگزار خواهد شد.

کد خبر 1263922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha