فعالیت‌های تبلیغی و آموزشی باید متناسب با نیاز مخاطبان تدوین شود

حجت‌الاسلام ربانی گفت: فعالیت‌های تبلیغی، آموزشی و تولید محتوا در حوزه فرهنگی و دینی باید متناسب با نیاز مخاطبان انجام گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت‌الاسلام ربانی نماینده ولی فقیه در سپاه انقلاب اسلامی شهرستان کامیاران در دیدار با رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان اظهار کرد: شرط انجام فعالیت‌های مختلف تبلیغی، آموزشی و تولید محتوا تناسب آنها با نیازهای مخاطبان است و باید متولیان امر براساس نیاز مخاطب نسبت به برنامه‌ریزی و تدوین فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی اقدام کنند.

وی افزود: فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی باید موضوع محور و بر اساس اولویت‌های رصد شده انجام شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان کامیاران اعلام کرد: ادارات فرهنگی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی می‌توانند نقش اثرگذاری در اجرای فعالیت‌های فرهنگی داشته باشند و از این‌رو باید در تدوین فعالیت‌های خود به نحو مطلوب عمل کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران نیز در این دیدار به نقش سازمان تبلیغات اسلامی پرداخت و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد انقلابی، در جهت تبلیغات دینی مردمی، هدایت نیروهای مؤمن و تشکل‌های مردمی فعالیت و همکاری می‌کند.

حجت الاسلام مهدی دهقانی افزود: مجموعه تبلیغات اسلامی با ظرفیت‌هایی چون «مبلغان و گروه‌های تبلیغی عمومی و تخصصی»، «نخبگان تبلیغی»، «مرکز آموزش‌های کاربردی»، «گروه تولید و محتوا»، «مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی» و نیز «معاونت فضای مجازی و رسانه» نسبت به همکاری مشترک با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آماده همکاری است.

وی افزود: احیا کننده ارزش‌های دینی و فرهنگی، مقابله با تبلیغات سوء و تهاجم فرهنگی دشمنان و رفع نیازهای فرهنگی طبقات جامعه به ویژه جوانان از دیگر فعالیت‌های این سازمان است.


گفتنی است؛ حجت‌الاسلام مهدی دهقانی در پایان این دیدار از حجت‌الاسلام ربانی نماینده ولی فقیه در سپاه انقلاب اسلامی و سایر مدیران این نهاد جهت حضور در تبلیغات اسلامی، دیدار با مدیران این نهاد و همچنین تدوین تفاهم‌نامه و توافق‌نامه فعالیت‌های مشترک فرهنگی و تبلیغی پایدار اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 1263941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha