برگزاری ٢۵٠ برنامه گرامیداشت هفته معلم در گلستان/ ٢٠ معلم به دیدار مقام معظم رهبری می روند

نظری از برگزاری ٢۵٠ برنامه همزمان با گرامیداشت هفته معلم در استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سیدرضا نظری امروز (یکشنبه ١٠ اردیبهشت) در نشست خبری گرامیداشت هفته معلم گفت: هفته معلم با نام و یاد شهید والا مقام استاد مطهری که نقش بسیار بزرگی را در انقلاب اسلامی و مبارزه با رژیم شاهنشاهی داشت.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: شهید مطهری تحکیم پایه های فکری در سیاست را تبیین کرد و تبیین و تشریح متناسب با نیازمندی های زمان را برای ما ترسیم کرد.

 

وی ادامه داد: مقابله جدی با نفاق و مارکسیست ها در دستور شهید مطهری بود و ایشان توجه به حفظ جایگاه و پیشگامی روحانیت را ترسیم کردند.

 

نظری اظهارداشت: هفته معلم با نام این شهید آغاز می شود و روز معلم شکل می گیرد.

 

وی در معرفی معلم و نقش و رسالت معلم، گفت: راه رشد و مسیر توسعه هر کشور، استان و هر شهری از خیابان معلم می گذرد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: نقش و رسالت اصلی معلم انسان سازی است که می تواند یک جامعه را شکوفا کند.

 

وی با بیان اینکه جوامعی موفق هستند که به معلمان جایگاه دهند و شأن معلمشان را حفظ کنند، گفت: معلم مسیر درست زندگی را در طول زندگی برای ما ترسیم کرد.

 

نظری ادامه داد: در اداره کل آموزش و پرورش چیزی بالاتر از شأن معلم نیست، شأن معلم باید حفظ شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: آموزش و پرورش مهمترین رکن تمدن سازی در انقلاب است و یک سرمایه ملی است که متعلق به همه مردم است.

 

وی گفت: درهای آموزش و پرورش به روی همه آحاد ملت باز است، همفکری همه مردم، رشد آموزش و پرورش را در پی دارد.

 

نظری با اشاره به برنامه های هفته گرامیداشت معلم در استان، افزود: در این هفته ٢۵٠ برنامه در سطح استان برگزار می شود که چند برنامه آن شاخص هستند.

 

وی گفت: تجلیل تمامی مردم استان به خصوص مسئولان از معلمان خودشان، تقدیر دانش آموزان از معلمان و تقدیر از بازنشسته های فرهنگی و مراسم گرامیداشت روز معلم از برنامه های شاخص در این هفته است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از دیدار ٢٠ نفر از کارکنان و معلمان گلستان با مقام معظم رهبری در روز (سه شنبه ١٢ اردیبهشت) خبر داد و گفت: دیدار با سرپرست وزارت آموزش و پرورش و رئیس جمهور از دیگر برنامه ها به شمار می روند.

 

 

 

 

کد خبر 1263955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha