همدلی بچه مسجدی های کانون حضرت رقیه (س) با بیماران نیازمند

معصومه نظری گفت: حمایت از بیماران یکی از فعالیت های اجتماعی این کانون است که با جلب کمک خیرین به یاری بیماران نیازمند آمده ایم.

معصومه نظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، احیای کارکردهای مسجد تراز اسلامی را از اولویت های کانون حضرت رقیه (س) برشمرد و گفت: یکی از کارکردهای مسجد تراز اسلامی کارکرد اجتماعی آن است و ما نیز در این راستا با انجام فعالیت های اجتماعی سعی در تحقق این مهم داریم.

 


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) فردوس اسفندقه جیرفت افزود: حمایت از بیماران یکی از فعالیت های اجتماعی این کانون است که با جلب کمک خیرین به یاری بیماران نیازمند آمده ایم.

 

 

وی بیان کرد: از طریق رایزنی با باغداران منطقه مقداری از محصول گوجه سبز آنها به تامین هزینه های بیماران اختصاص یافته است.

 

 

وی اظهار کرد: بچه مسجدی های کانون با همکاری حوزه علمیه خواهران و کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی محصول گوجه سبز را از درختان می چینیم و در سبد قرار می دهیم.

 

نظری ابراز کرد: با کمک بچه های مسجد و دوستان گوجه سبز ها را در بسته های ۱۰۰ گرمی بسته بندی می کنیم و با هماهنگی، در مدارس به فروش می رسانیم پول حاصل را صرف درمان بیماران نیازمند می کنیم.

 


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) فردوس اسفندقه جیرفت عنوان کرد: از خیرین می خواهیم ما را در این امر خیر حمایت کنند.

کد خبر 1263962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha