راه اندازی شبکه منسجم مساجد زمینه تقویت و رشد پایگاه قرآنی در سطح محلات است

جابری انصاری با اشاره به اهمیت بسط و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه با محوریت مساجد گفت: راه اندازی شبکه منسجم مساجد زمینه تقویت و رشد پایگاه قرآنی در سطح محلات است.

سعید جابری انصاری با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در عصر کنونی به عنوان یک رسالت ویژه برای آحاد مردم به منظور حفظ کیان انقلاب اسلامی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: امروزه مساجد با بهره مندی از نرم افزار فکری و فرهنگی اصیل مبتنی بر قرآن کریم پیشگام در امر ترویج و بسط فرهنگ قرآنی در جامعه هستند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: هجمه های متعددی که امروزه با عنوان جنگ ترکیبی متوجه نوجوانان و جوانان مسجدی است ایجاب می کند تا نقش آفرینی جوانان را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم.

 

وی با اشاره به اینکه شکل گیری شبکه منسجم مساجد مجله با توجه به نگاه راهبردی رهبرمعظم انقلاب یک امر ضروری است اظهار کرد: توجه به منویات رهبرمعظم انقلاب یک امر ضروری با محوریت جوانان مسجدی است.

 

وی ادامه داد: پایگاه قرآنی مسجد با هدف ترویج فرهنگ قرآنی جامعه یکی از برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد است که متناسب با این مهم باید نسبت به تحقق شبکه منسجم مساجد در تقویت پایگاه قرآنی مسجد محلات توجه شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: توجه به جایگاه تمدنی مساجد با همکاری و مشارکت تمامی فعالان مسجدی به ویژه فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد محقق می شود که در این مسیر از ظرفیت های قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد باید نهایت استفاده را در نظر داشت.

 

 

کد خبر 1263975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha