دسترسی آسان مردم به خدمات بهداشتی و درمانی، بنای عدالت در سلامت است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه هدف ما در این مجموعه خدمت رسانی به مردم است، گفت: بنای عدالت در سلامت، دسترسی آسان مردم به خدمات بهداشتی و درمانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ جواد شاهین‌فر، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی امروز یک‌شنبه (10 اردیبهشت‌ماه) در آیین افتتاحیه نمایشگاه هفته سلامت اظهارداشت: در حال حاضر بیش از 80 پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان در حال ساخت است که تا پایان سال تعدادی از پروژه های عظیم به بهره برداری می رسد.

 

وی سنگ بنای عدالت در سلامت را دسترسی آسان مردم به خدمات بهداشتی و درمانی نام برد و افزود: در راستای ایجاد زیرساخت‌های درمانی با تکنولوژی بالا، دستگاه‌هایی از جمله  شتاب‌دهنده خطی و «ام ‌آر ‌آی» با اعتبارات میلیاردی تهیه و به زودی وارد مدار می شود.

 

شاهین‌فر با اشاره به فعالیت ۱۲ هزار سفیر سلامت، سه هزار داوطلب عرصه خدمت و هفت هزار پرسنل و کارکنان دانشگاه، اظهارکرد: با تلاش همه نیروها و برنامه ریزی های صورت گرفته، تا سه سال آینده جزو دانشگاه‌های پیشرو در شمال شرق کشور خواهیم شد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، ساخت بیمارستان ۳۲۰ تخت خوابی مادر و کودک، ایجاد آزمایشگاه با تکنولوژی هایتک، دستیابی به قطب سلول درمانی و درمان بیماران صعب الاعلاج و توسعه تحصیلات تکمیلی و ورود به حوزه بین المللی را از جمله برنامه های آتی این مجموعه معرفی کرد.

 

گفتنی است؛ نمایشگاه سلامت با هدف ترویج زندگی ایرانی و اسلامی و معرفی خدمات حوزه سلامت استان در قالب ۲۵ غرفه در مرکز شهر بجنورد دایر شده است.

کد خبر 1263979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha