چهره واقعی دختران ایرانی را در دهه کرامت به تصویر بکشانیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شور و نشاط اجتماعی و توجه به معارف اهل بیت علیه السلام را مدنظر برنامه های ما در دهه کرامت قرار دهیم، گفت: چهره واقعی دختران ایرانی را در دهه کرامت به تصویر بکشانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، علی سرگزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در ستاد بزرگداشت دهه کرامت سیستان و بلوچستان بیان داشت: از ظرفیت های معنوی همچون مرقد مطهر حضرت معصومه(س)  و امام رضا(ع)  و دیگر اماکن مقدسه به خوبی استفاده کنیم.

 

وی با بیان اینکه دهه کرامت را فراتر از یک جشن و دهه بنگریم، افزود: شور و نشاط اجتماعی و توجه به  معارف اهل بیت علیه السلام  مدنظر برنامه های ما در دهه کرامت قرار دهیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مردم را برای اجرای برنامه های دهه کرامت پای کار بیاوریم، ادامه داد: فرهنگسازی لازم برای پر رنگ تر کردن برنامه های دهه کرامت در بین مردم  صورت گیرد.

 

سرگزی با بیان اینکه جلسات دهه کرامت در شهرستان ها برگزار شود، گفت: تهیه هدایا، اجرای سرود در پارک ها،  اهدای اقلام متبرکه و آذین بندی  محلات در دستور کار ستاد بزرگداشت دهه کرامت سیستان و بلوچستان قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه جلسه بعدی ستاد بزرگداشت دهه کرامت با حضور آیت الله محامی نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان برگزار می شود، افزود: کار خلاقانه در جشن های دهه کرامت صورت گیرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه چهره واقعی دختران ایرانی را در دهه کرامت به تصویر بکشانیم، ادامه داد: از ظرفیت گروه های هنری در دهه کرامت استفاده  می شود.

کد خبر 1264133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha