لزوم شتاب‌بخشی به تربیت نیرو‌های معتقد به انقلاب برای نجات بشریت

آیت الله عبادی با تأکید بر اینکه باید به انسان‌سازی که راه پیامبران است شتاب بدهیم، گفت: حوزه‌های علمیه، سازمان بسیج، گروه‌های مقاومت و حزب الله با توجه به اینکه همه چیز آماده است، باید به تربیت نیرو معتقد به انقلاب و ارزش‌ها برای نجات بشر بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی-  امروز (۱۱ اردیبهشت) در دیدار با فرماندهان و کارکنان سپاه انصارالرضا علیه السلام به مناسبت روز عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سازمان عقیدتی سیاسی به دستور امام در نظام اسلامی شکل گرفت و این کار اصلی است چون انسان در عقیده و اندیشه تعریف می‌شود.

 

وی افزود: تعریف انسان با باقی موجودات متفاوت است و هر موجودی را می‌توان از جنبه‌های مختلف تعریف کرد اما انسان بر اساس خواص و آثاری که از آن بروز می‌کند، تعریف می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آنچه از خواص و آثار بر انسان عارض می‌شود، بر اساس اندیشه وی است، تصریح کرد: اگر انسان می‌خواهد به کمالش برسد از عقیده توحید باید این کار شروع شود و از هر جایی غیر از آن شروع شود کار تباه خواهد شد.

 

آیت الله عبادی ادامه داد: وقتی عقیده انسانی فاسد باشد، اسم دین دردی را دوا نمی‌کند و انسان بدون عقیده پایبند به هیچ قانونی نیست.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه به گفته غربی‌ها برای تسلط بر کشورها به اقلیت خائن و اکثریت احمق نیاز دارند، گفت: اگر این احمق‌ها و خائن‌ها نبودند ما به همه آرمان‌های انقلاب رسیده بودیم و کاری از دست بیگانه برنمی‌آمد.

 

وی با تأکید بر اینکه انسان در عقیده و اندیشه تعریف می‌شود، تصریح کرد: غربی‌ها دشمن درجه یک اندیشه و عقیده هستند و هر جا انسان عاقل و با اندیشه و عقیده‌ای باشد او را حذف می‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۲۵۰ هزار نفر از بهترین‌های ملت ایران را به وسیله منافقین و امثال صدام به شهادت رساندند، افزود: باید شناسنامه دشمن در بیاید و به نوکرانشان هم داده شود که بینند اربابانشان چه جنایتکارانی هستند.

 

آیت الله عبادی بیان کرد: اگر عقیده انسان فاسد باشد تمامش فاسد و اگر عقیده‌اش سالم باشد، اعضا و جوارح از عقیده سالمش الهام می‌گیرد.

 

وی با تأکید بر اینکه کار نیروهای عقیدتی و سیاسی انسان‌سازی و راه پیامبران است که باید به این شتاب بدهید، افزود: نباید به روش‌های کُند و سنتی در این زمینه بسنده کرد بلکه با روش‌های جدید این موضوع باید توسعه پیدا کند.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه قلم مطهری است که شهید می‌سازد، تصریح کرد: حوزه‌های علمیه، سازمان بسیج، گروه‌های مقاومت و حزب الله برای نجات بشر با توجه به اینکه همه چیز آماده است، باید به تربیت نیرو معتقد به انقلاب و ارزش‌های اسلامی بپردازند.

 

آیت الله عبادی متذکر شد: دشمن در دشمنی روی مسئله عقیده و ایجاد شبهات و فحشاء و تمام آنچه انسان را از اندیشه باز می‌دارد، کار می‌کند.

 

کد خبر 1264141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha