طرح ملّی « مساجد پایگاه قرآنی» گامی در مسیر ترویج انس با قرآن کریم است

حجت الاسلام شکری با اعلام خبر آغاز به کار طرح ملی مساجد پایگاه قرآنی در کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: طرح ملّی « مساجد پایگاه قرآنی گامی» در مسیر ترویج انس با قرآن کریم است.

حجت الاسلام شکری در جریان اجرای طرح ملی مساجد پایگاه قرآنی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: توجه به سخنان رهبرمعظم انقلاب در نشر و ترویج فرهنگ قرآنی یکی از تکالیفی است که در قالب طرح ملی مساجد پایگاه قرآنی دیده می شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: ترویج معارف عالی قرآنی و حرکت در مسیر درک و تدبر قرآنی یکی از بسترهای اساسی در زمینه احیاء و تحقق مسجد تراز اسلامی است.

 

به گفته وی، توجه به طرح پایگاه قرآنی این امکان را فراهم می کند تا باورهای دینی و ایمانی با محوریت مساجد و توجه به کتاب الهی قرآن تبیین و فرهنگ سازی شود.

 

حجت الاسلام شکری عنوان کرد: مسابقات قرآنی مدهامتان که همزمان با طرح ملی مساجد پایگاه قرآنی آغاز به کار کرده است بستری است برای رشد و تعالی ارزش های ایمانی که در این مسیر فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد بیش از همیشه تأمل دارند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: برپایی نشست های هفتگی تلاوت قرآن کریم در قالب روخوانی، فصیح خوانی، تجوید، صوت و لحن، تدبر و حفظ در قالب این طرح ملی دیده شده است که گامی است در مسیر تبیین فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در خصوص تبدیل مساجد به پایگاه قرآنی.

کد خبر 1264149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha