لازمه صدور انقلاب تربیت جوانانی در تراز مکتب اسلام است

حجت الاسلام کمالی گفت: لازمه صدور انقلاب تربیت جوانانی در تراز مکتب انقلاب اسلامی در بدنه سپاه، بسیج و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام امین کمالی- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی- امروز (۱۱ اردیبهشت) در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: هر ساله در این ایام به مناسبت شهادت علامه متفکر و فیلسوف نامدار، علامه شهید آیت الله مطهری نشستی تحت عنوان حکمت مطهر برگزار می‌کنیم.

 

وی ادامه داد: همچنان که در صدر انقلاب اسلامی نحله های فکری و انحرافی و الحادی به جان انقلاب افتاده بودند امروز به مراتب بیشتر نیاز به افکار شهید مطهری‌ها و مباحث بصیرت‌افزایی برای رهایی از این انحرافات وجود دارد.

 

حجت الاسلام کمالی با بیان اینکه امروز اگر شهید مطهری در بین ما بود مبانی اندیشه‌ای مکاتبی همانند فلورالیسم و سکولاریسم که آفت جان بشریت شده را برای مردم بیان می‌کرد، یادآور شد: در دهه‌های قبل در جریانی تحت عنوان دولت دوم خرداد رسماً از مکاتب تساهل و تسامح سخن به میان آمده است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: دشمن تله‌های گفتمانی درست می‌کرد تا جوانان و نخبگان نظام اسلامی را گرفتار و یک نوع استثمار فکری ایجاد کنند که هنر شهید مطهری شناخت این جریان‌های باطل و آشکارسازی و معرفی آنها به مردم بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه این نشست فرصتی برای بازبینی منشور سربازی در اردوگاه حسینی است، ادامه داد: این منشور سربازی در واقع همان منظومه فکری شهید والامقام مطهری و امامین انقلاب است.

 

حجت الاسلام کمالی با تأکید بر اینکه باور ما این است که راه نجات با حرکت در مسیر اهل بیت(ع) و ولایت است، گفت: امام (ره) فرمودک «باید هسته‌های مقاومت را در سراسر عالم ثابت و انقلاب را به جهان صادر کنیم».

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تأکید کرد: لازمه صدور انقلاب تربیت جوانانی در تراز مکتب انقلاب اسلامی در بدنه سپاه، بسیج و انقلاب است.

 

وی به توسعه انقلاب اسلامی در نقاط مختلف جهان برای کمک به آزادی خواهان اشاره کرد و افزود: امروز می‌بینیم همچنان که امام راحل فرمودند انقلاب ما انفجار نور است این نور تمام عالم را بیدار می‌کند و پرچمدار این حرکت، امروز انقلاب اسلامی است لذا باید از موانع عبور کنیم و راه عزت ما معنویت‌افزایی است.

 

 

کد خبر 1264175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha