مردمی بودن راز مانایی برنامه‌های دهه کرامت است/ جشن‌های روز دختر خانواده‌محور برگزار ‌می‌شود

حجت‌الاسلام احمدی با تأکید بر برگزاری مردمی جشن‌های دهه کرامت، گفت: آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در تلاش است جشن‌های روز دختر را به درون خانواده‌ها برده و از این ظرفیت برای گرامیداشت مقام دختر بهره بگیرد.

حجت الاسلام «مهدی احمدی»،در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان از تعامل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با دستگاه ها و سازمان ها برای بزرگداشت سالروز ولادت کریمه اهل بیت(س) و روز دختر خبر داد و اظهار کرد: از دستگاه ها درخواست شده نسبت به بزرگداشت روز دختر و اهدای هدایا به دختران شاغل در مجموعه متبوع و نیز تولید محتوا برای آنها اهتمام داشته باشند و در بعد عمومی نیز برنامه ها، مسابقات فرهنگی و جشن های ویژه ای را به این مناسبت برگزار کنند.

 

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به برگزاری جلسات با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، وزارت کشور، ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور و عتبات مقدسه به منظور باشکوهتر برگزار شدن جشن های این ایام بویژه روز دختر اشاره کرد و گفت: با عتبات مقدس خارج کشور نیز برای برنامه های روز دختر ارتباط می گیریم.

 

وی بر لزوم اهتمام به برگزاری جشن های دهه کرامت با رویکرد مردمی همانند سال های گذشته تاکید کرد و گفت: راز مانایی جشن های دهه کرامت به مردمی بودن است.

 

حجت الاسلام احمدی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر برگزاری جلسات مذهبی و روضه های خانگی، تصریح کرد: برگزاری جشن های دهه کرامت در منازل موجب می شود که فرزندان در محیط خانه با این برنامه ها مأنوس شوند، از این رو، امسال یکی از رویکردهای آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) جهت‌دهی جشن های این ایام به سمت منازل و رویکردهای خانوادگی است.

 

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) خاطرنشان کرد: این آستان پویش جشن های خانوادگی روز دختر را برگزار و به برترین ها هدایای اعطا می کند.

 

 

کد خبر 1264216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha