دوره آموزشي عرشيان در خرم آباد برگزار می شود

مهرابی اظهار داشت: دوره آموزشی عرشیان با رویکرد بصیرت افزایی و مقابله با توطئه های دشمنان توسط کانون حضرت رقیه(س) برگزار می شود.

محمد مهرابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: به همت کانون حضرت رقيه (س) دوره آموزشي عرشيان عريان، براي دانش آموزان تا سقف پايه ششم برگزار مي شود.

 

وی با اشاره به توطئه های فرهنگی دشمنان، افزود: این دوره آموزشی با رویکرد مقابله با توطئه های دشمنان و در راستای تقویت ارزش های دینی و انقلابی برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری حضرت رقیه(س) با اشاره به اهمیت بیان زندگی نامه و سیره شهدا در راستای مقابله با توطئه های دشمنان، ادامه داد: اين دوره آموزشي با موضوع زندگينامه و سيره شهيد ابراهيم هادي برگزار می شود.

 

مهرابی ادامه داد: در کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه(س) تلاش می شود با برگزاری حلقه های بصیرت افزایی و معرفت افزایی در راستای مقابله با توطئه های دشمنان تلاش شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری حضرت رقیه(س) ادامه داد: همچنین با برنامه ریزی های مستمر تلاش می شود با جذب اقشار مختلف بخصوص نسل جوان و نوجوان در راستای ترویج فرهنگ دینی، ارزش های اسلامی و انقلابی و مقابله با توطئه های دشمنان بصیرت افزایی اقدام شود.

کد خبر 1264222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha