شهید مطهری از بهترین الگوهای عمل به جهاد تبیین است

استاد حوزه و دانشگاه و شاگرد شهید مطهری، این شهید والامقام را از بهترین الگوهای عمل به فریضه جهاد تبیین برشمرد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد علی راغبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و تبریک روز معلم ابراز داشت: از جمله ویژگی های شهید مطهری که ایشان را نسبت به دیگران بسیار شاخص و ممتاز می کرد، تلاش خستگی ناپذیر در راستای کسب علم و نشر حقایق در سطح جامعه به خصوص در ارتباط با نسل جوان بود.

 

وی افزود: استاد مطهری شخصیتی بود که چه در حوزه و چه در دانشگاه قبل از هر چیز به دنبال عمل به تکلیف دینی، ایمانی و انسانی خویش بود و به ویژه برای هدایت و روشنگری مردم و جوانان و پاسخ به سوالات و شبهات آنها سر از پا نمی شناخت.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه قم همچنین گفت: حقیقتاً باید این بزرگوار را الگو و شاخص در عرصه عمل به جهاد تبیین توصیف کرد به نحوی که هم آثار و کتب ایشان و هم سخنرانی هایشان بهترین نمونه در همین راستا ارزیابی می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: شهید مطهری استاد فرهیخته و زمان شناسی بود که برای طیف های مختلف مخاطبان خود آثار مهم و شاخصی به یادگار گذاشت به طوری که هم کتاب داستان راستان را برای بچه ها و عموم مردم به رشته تحریر درآورد و هم "شرح منظومه" را برای مخاطبان خاص نوشت.

کد خبر 1264223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha