۱۱۵ اثر به جشنواره موسیقی مقامی تارآوا رسید

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: تاکنون ۱۱۵ اثر تصویری ضبط شده از هشت شهرستان استان به دبیرخانه جشنواره موسیقی مقامی تارآوا ارسال شده است.

زهره بابایی- سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: آثار ارسال شده در دو مرحله داوری می شود و افراد راه یافته در روزهای جشنواره داوری نهایی می شوند و در نهایت در روز اختتامیه برگزیدگان جشنواره معرفی خواهند شد.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال خوب شرکت کنندگان و درخواست های متعددی که هنرمندان فعال در این عرصه داشتند، آخرین مهلت ارسال اثر به این جشنواره استانی تا پایان روز جمعه 15 اردیبهشت ماه 1402 تمدید شده است.

 

بابایی در خصوص نحوه ارسال اثر و شرکت در جشنواره عنوان کرد: ارسال ویدئو از اجرا در قالب یک قطعه 3 تا 5 دقیقه ای حداکثر 100 مگابایت همراه تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی به دبیرخانه می باشد.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان بدون ذکر تاریخ اختتامیه جشنواره اضافه کرد: این جشنواره در سه بخش تک نوازی (زیر 18 سال، 18 تا 30 سال و بالای 30 سال)، تک نوازی همراه با آواز«بخشی گری»(20 سال به بالا) و بخش گروه نوازی با اجرای سازهای محلی و مقامی برگزار خواهد شد.

 

 

کد خبر 1264224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha