حضور سه کاروان از خدام رضوی در گلستان/ جشن‌های «زیر سایه خورشید» از شرق تا غرب گلستان برگزار می‌شود

کشیری گفت: امسال استان گلستان از سوم تا یازدهم خردادماه میزبان سه کاروان از خدام رضوی خواهد بود و آغاز برنامه‌ها از شرق استان برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، صابر کشیری در نشست هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی گرامیداشت دهه کرامت اظهارکرد: امسال به لطف امام رضا (ع) برای شانزدهمین سال متوالی، شاهد برگزاری جشن‌های مردمی با عنوان «زیر سایه خورشید» خواهیم بود.

 

دبیر شبکه جوانان رضوی استان گلستان گفت: کاروان تبلیغی خدام رضوی در این ایام در سراسر کشور حضور پیدا می‌کنند و هدف از این کار هم ایجاد بستر زیارت از راه دور است.

 

وی افزود: امسال استان گلستان از سوم تا یازدهم خردادماه میزبان سه کاروان از خدام رضوی خواهد بود و آغاز برنامه‌ها از شرق استان برنامه‌ریزی شده است. 

 

کشیری یادآور شد: سال گذشته در این ایام ۴۶۳ برنامه در استان گلستان برگزار شده بود و امسال نیز چند صد برنامه در قالب ۴۱ عنوان پیش‌بینی شده است. نخستین برنامه نیز همزمان با آغاز دهه کرامت اهتزاز پرچم رضوی و پرچم حضرت فاطمه معصومه (س) در شهرهای مختلف استان است. در گرگان نیز دو پرچم در پارک بانوان و هزارپیچ به اهتزاز درخواهد آمد.

 

وی گفت: اعزام پزشک و مشاور به مناطق محروم، تهیه و توزیع بسته‌های تبرکی، برپایی رواق رضوی در گرگان و سایر شهرها، جشن‌های ازدواج آسان و ... بخشی از این برنامه‌ها خواهد بود که با حضور کاروان خدام رضوی برگزار می‌شود.

 

کشیری تاکید کرد: مردمی بودن برنامه‌ها، استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها برای پشتیبانی برنامه‌ها، توجه به معرفت‌افزایی و بُعد تبلیغی و تبیینی از جمله سیاست‌های اصلی ستاد مرکزی بزرگداشت دهه کرامت است.

 

کد خبر 1264226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha