«خضر عدنان» اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی شهید شد

جنبش جهاد اسلامی شهادت «خضر عدنان» اسیر فلسطینی را در زندان‌های رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، جنبش  جهاد اسلامی صبح امروز (سه شنبه) اعلام کرد: خضر عدنان، اسیر فلسطینی پس از 87 روز اعتصاب غذا در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

 

جنبش حرکت جهاد اسلامی اعلام کرد: در مسیر طولانی ما به سمت قدس، مردان شجاع و فرماندهان و مبارزان بسیاری را از دست خواهیم داد. خضر عدنان، فرمانده مبارز فلسطینی یکی از کسانی بود که راه را برای کسانی که خواهان آزادی در فلسطین و جهان هستند، گشود.

 

این جنبش تاکید کرد: شهادت خضر عدنان، مکتبی برای نسل های دلیر و شجاع خواهد بود. نبرد ما ادامه دارد و متوقف نخواهد شد و دشمن جنایتکار بار دیگر متوجه خواهد شد که جنایاتش بی پاسخ نخواهد ماند و مقاومت با تمام قدرت، قاطعیت و استواری ادامه خواهد یافت.

 

خبرنگار المیادین گزارش داد که جنبش جهاد اسلامی، اعتصاب عمومی در کرانه باختری، غزه و جنین را اعلام کرد. همچنین ارتش صهیونیستی برای پاسخ های احتمالی به شهادت عدنان در وضعیت آماده باش است.

 

گردان های الناصر صلاح الدین نیز برای پاسخ به شهادت عدنان در وضعیت آماده باش قرار گرفت.

 

 رسانه های اسرائیلی گزارش دادند: خضر عدنان که برای هشتاد و هفتمین روز در اعتصاب غذا به سر می برد، سحرگاه امروز در سلول خود در بازداشتگاه نیتسان بیهوش پیدا شد.

کد خبر 1264240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha