نمایشگاه کتاب اسلامی در کویت آغاز شد

چهل و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب اسلامی با مشارکت ۱۲ نهاد دولتی و۴۹ انتشارات داخل و خارج از کویت درحال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خلیج اونلاین، فعالیت‌های چهل و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب اسلامی توسط انجمن اصلاحات اجتماعی و با مشارکت 12 نهاد دولتی و 49 انتشارات داخل و خارج از کشور کویت آغاز شد.

 

 فعالیت های این نشست که تا 16 اردیبهشت 1402 مطابق با ششم می 2023 در سالن نمایشگاه‌ها در منطقه مشرف ادامه دارد، با شعار «خواندن زندگی است» برگزار می شود.

 

به گزارش خبرگزاری کویت (کونا)، خالد المذکور، رئیس هیئت مدیره اصلاحات اجتماعی گفت که این انجمن از بدو تاسیس به دنبال توسعه روش های خواندن و کار بر روی تنوع منابع آن با دعوت از بسیاری از نهادهای از کشورهای مختلف و در زمینه های متفاوت است.

 

المذکور با تشکر از وزارت رسانه برای به کارگیری تمامی نیروهای خود برای خدمت و حمایت از نمایشگاه کتاب اسلامی و همکاری مشترک در جهت گسترش فرهنگ اسلامی و همچنین از وزارت کشور برای کنترل مشکلات شرکت کنندگان خارجی در این نمایشگاه، تشکر و قدردانی کرد.

 

 محمد البغیش، نماینده بنیاد مهارت های کودکان از عربستان گفت: شرکت در این نمایشگاه راه را برای تبادل تجربیات و فرهنگ ها باز می کند. انتشارات بنیاد مهارت های کودکان به توسعه توانایی های ذهنی و حرکتی کودکان در بازی های تعاملی خلاقانه توجه دارد.

 

نمایشگاه کتاب اسلامی در کویت از سال 1978 هر ساله برگزار می‌شود و تنها در سال 2020 به دلیل همه‌گیری کرونا متوقف شد.

کد خبر 1264273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha