کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز مفتخر به حضور ۵۱ مدیر معلم در سطح مساجد هستند

حجت الاسلام کاظم شکری با اشاره به اهمیت تبیین اندیشه شهید مطهری و گرامیداشت روز معلم گفت: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز مفتخر به حضور ۵۱ معلم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، حجت الاسلام کاظم شکری طی نشست هم اندیشی در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز که سه شنبه ۱۲ اردیبهشت انجام شد گفت: تقدیر و تجلیل از مقام معلم به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری یک فرصت موثر فرهنگی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: در مجموعه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز ۵۰ معلم هستند که اهمیت حضور این عزیزان در جایگاه مدیر مسجد اهمیت ویژه ای دارد. 

 

به گفته وی، توجه به مقام عالی و شامخ معلم در فرهنگ اسلامی و دینی ما همواره مورد توجه و تأکید قرار گرفته است و متناسب با اهمیت این مطلب ، به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری که به درستی به عنوان روز معلم نامگذاری شده است از این عزیزان تقدیر و تشکر می شود.

 

حجت الاسلام شکری اظهار کرد: به منظور گرامیداشت روز معلم برای ۵۱ مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد استان البرز که از قشر معلمان هستند آیین تقدیر و تکریم برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: استاد شهید مرتضی مطهری الگوی شاخص و برجسته ای برای معلمان و فرهنگیان است تا با الگوبرداری از ایشان ، معلمی شایسته برای دانش آموزان باشند.

 

 

 

 

کد خبر 1264302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha