اتاق فکر فرهیختگان در نهبندان تشکیل شود

ایروانی گفت: اتاق فکر فرهیختگان برای آسیب شناسی در موضوعات آموزش و پرورش تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، ابوالفضل ایروانی -فرماندار نهبندان- شامگاه (۱۳ اردیبهشت) در جمع معلمان و دانش آموزان مدرسه دخترانه فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: پیامبران ما با شوق تعلیم انسان هایی را تربیت کردند، بهترین دوران شکوفایی یک انسان در اختیار معلمان است لذا نقش و حضور معلمان پر رنگ است.

 

وی با بیان اینکه اندیشه، تفکر، آموزش و سبک زندگی در اختیار معلمان است، افزود: رسالت معلم، شنوا کردن گوش ها است، بینایی چشم ها نیز از رسالت معلم است.

 

فرماندار نهبندان تصریح کرد: اگر دانشگاه اصلاح شود جامعه اصلاح می شود ما در حوزه مدیریت آموزش و پرورش باید دقت کنیم، مگر می شود تعلیم و تربیت را برون سپاری کنیم؟ تعلیم و تربیت را در جایگاه مسجد و مدرسه داریم لذا جامعه باید حساس و واکنش نشان دهند.

 

وی خواستار این شد تا اتاق فکر فرهیختگان در نهبندان تشکیل و در حوزه آموزش و پرورش آسیب شناسی شود.

 

فرماندار نهبندان ضمن قدردانی از جامعه معلمی، گفت: در جنگ ترکیبی شناختی قرار گرفته ایم و ذهن دانش آموزان را دشمن در حال تسخیر است، برای مدیریت ذهن دانش آموز باید برنامه آموزشی و تربیتی داشته باشیم.

 

حجت الاسلام عباسعلی خزاعی، امام جمعه نهبندان هم در این جلسه ضمن تبریک روز معلم سالروز شهادت آیت الله مطهری، گفت: شهید مطهری یک معلم بزرگ در سنگر تعلیم و تربیت بود که معلمان باید زندگی این شهید را نصب العین قرار دهند.

 

وی تربیت اسلامی را حاکی از مقام بی بدیل معلم عنوان کرد و افزود: معلمی شغل انبیاء الهی است لذا باید قدر و عظمت معلمان دانسته شود چراکه همه ما مدیون این جایگاه هستیم.

 

امام جمعه نهبندان تصریح کرد: بهترین دوران رشد و شکوفایی دانش آموزان در اختیار معلمان است، خانواده ها باید در کنار دولت برای تربیت دانش آموزان تلاس کند.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1264418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha