شهادت خضر عدنان از عمر کوتاه رژیم صهیونیستی بیشتر می‌کاهد

دبیرخانه کنفرانس فلسطین مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: شهادت شهید قهرمان خضر عدنان و امثال وی به طور قطع از عمر کوتاه باقی مانده رژیم نژادپرست و خون آشام صهیونیست با سرعت بیشتری خواهد کاست.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دبیرخانه کنفرانس فلسطین مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: شهادت شهید قهرمان خضر عدنان و امثال وی به طور قطع از عمر کوتاه باقی مانده رژیم نژادپرست و خون آشام صهیونیست با سرعت بیشتری خواهد کاست. در ادامه این بیانیه آمده است: شیخ خضر عدنان اسیر فلسطینی در بند رژیم جنایتکار و خون آشام صهیونیست پس از ۸۶ روز اعتصاب غذا برای به دست آوردن حداقل حقوق انسانی خود به شهادت رسید. هفته گذشته آن‌گاه که این مرد مقاومت و حق طلب و عدالت خواه با شرایطی وخیم به بیمارستان منتقل شد رژیم ددمنش صهیونیستی اجازه نداد که هیچ یک از وکلا، پزشکان و یا نهادهای حقوق بشری با وی ملاقات کنند و یا حتی تماس تلفنی داشته باشند و از اوضاع و شرایط جسمانی او مطلع شوند.

 

این بیانیه اضافه کرده است: اینک روح ملکوتی آن مظهر مقاومت و پایداری در جوار رحمت الهی جای گرفته اما پیام و درسی که او به همه آزادگان جهان و ملت قهرمان فلسطین داد مشعل عدالتخواهی و مبارزه با صهیونیزم را در سراسر جهان فروزان تر خواهد کرد.

 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تبریک و تهنیت به خانواده محترم این شهید و ملت قهرمان فلسطین و امت اسلام برای پرورش چنین انسان های با ایمان، استوار و خدامحور یقین واثق دارد که رژیم رو به زوال صهیونیستی تا لحظه فروپاشی نهایی و نابودی زمان محدودی را در پیش دارد و شهادت شهید قهرمان خضر عدنان و امثال ایشان بطور قطع از عمر کوتاه باقی مانده این رژیم نژادپرست و خون آشام با سرعت بیشتری خواهد کاست.

 

کد خبر 1264449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha