۲۰۰ برنامه در هفته هلال احمر برگزار می شود

غریب آبادی از برگزاری ۲۰۰ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در سطح استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، قاسم غریب آبادی امروز (چهارشنبه 13 اردیبهشت) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: امروز جایگاه هلال احمر استان گلستان در سطح ملی و استانی تثبیت شده است و به عنوان یک یک سازمان و نهاد قوی و عملگرا به چنین جایگاهی رسیده است.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: هلال احمر استان در یکسال گذشته رتبه های خوبی را در بخش های مختلف کسب کرده است که کسب رتبه دوم کشور معاونت داوطلبان، رتبه پنجم کشور در طرح ملی نوروزی، رتبه دوم در جذب جوانان و طرح عضویت، رتبه سه کشوری روابط عمومی و رتبه سوم هلال احمر از رتبه های کسب شده است.

 

وی با اشاره به برنامه های هفته هلال احمر، گفت: از (16 تا 22 اردیبهشت) به نام هفته هلال احمر نامگذاری شده است و در این هفته 200 برنامه طراحی شده و اجرا می شود.

 

غریب آبادی، اجرای کاروان سلامت و اهدای ویلچر در شهرستان مراوه تپه، جنگل نوردی جوانان، مسابقات قرآنی، عطر افشانی گلزار شهدای امدادگر، دیدار با خانواده شهدای امدادگر، دیدار شورای مدیران هلال احمر با نماینده ولی فقیه در گلستان و استاندار، رژه خودرویی جمعیت هلال احمر و تشکیل زنجیره انسانی در جزیره آشوراده با حضور جوانان و داوطلبان را از مهمترین برنامه های هفته هلال احمر برشمرد.

 

وی ادامه داد: آموزش خیابانی کمک های اولیه، مانور سراسری پناه گیری در مدارس کل استان با محوریت خانه های هلال، نشست صمیمی با جوانان و دبیران جوان استان، مانور تمام عیار امداد و نجات در کردکوی، پیاده روی همگانی در گرگان، مانور استانی بهداشت و درمان، افتتاح مرکز پیشگیری و درمان سرطان بندرترکمن، جشن بقزرگ هفته هلال و تجلیل از خادمان نوروزی و فعالان هلال احمر، مانور لحظه صفر و مسابقات ورزشی مخصوص کارکنان و امدادگران از دیگر برنامه های هلال احمر در هفته هلال احمر است.

 

کد خبر 1264475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha