معلمان اعتلای فرهنگی را با جدیت در آموزش و پرورش دنبال کنند

سردار مهدوی با تأکید بر اینکه معلمان باید بحث اعتلای فرهنگی را با جدیت دنبال کنند، گفت: سرمایه‌گذاری امروز در حوزه آموزش و پرورش بهره‌وری مناسبی در آینده برای نظام و کشور خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی- فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی-  امروز (۱۳ اردیبهشت) در دیدار با کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن تبریک و گرامیداشت روز معلم اظهار کرد: معلمان نقش مهمی در اعتلای انقلاب و نظام اسلامی ایفا می‌کنند.

 

 

وی ضمن آرزوی توفیق برای معلمان و همه خدمتگزاران نظام اسلامی ادامه داد: امیدواریم که معلمان عزیز بحث اعتلای فرهنگی را با جدیت در آموزش و پرورش دنبال کنند چون اگر این موضوع حل شود قطعا بسیاری از مشکلاتی که در جامعه با آن مواجه هستیم، حل خواهد شد.

 

سردار مهدوی با اشاره به اینکه فعالیت در آموزش و پرورش یک نوع سرمایه‌گذاری برای پرورش مدیران آینده کشور است، افزود: بنابراین سرمایه گذاری امروز ما در حوزه آموزش و پرورش بهره‌وری مناسبی در آینده برای نظام و کشور خواهد داشت.

 

فرمانده سپاه انصار الضا(ع) خراسان جنوبی به لزوم گسترش تفکر شهید مطهری تأکید کرد و افزود: تفکر شهید مطهری، تفکری است که امروز  با گذشت سالیان سال اگر در جایی مشکلی یا کمبودی داریم به دلیل استفاده نکردن از اندیشه و مبانی فکری این شهید والامقام است.

 

وی تأکید کرد: آموزش و پرورش جامعه بزرگ و فرهیخته است که هر کجا از کشور جمهوری اسلامی را نگاه می‌کنیم رد پایی از این بزرگواران را می‌بینیم که به تعلیم و تربیت مشغول هستند.

 

سردار مهدوی با بیان اینکه شیرازه نخبگانی و کارآفرینانی که امروز در جامعه داریم در دوران ابتدایی آن افراد شکل گرفته است دورانی که به آموزش و پرورش مربوط می شود، تصریح کرد: زمانی که آموزش و پرورش نقش خود را به درستی در جامعه ایفا کند خروجی آن را در وجود جوانان مستعد، توانمند و اهل کار و تلاش در جامعه شاهد هستیم.

 

فرمانده سپاه انصار الضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه آموزش و پرورش پایه و مبنای تربیت و پرورش است، عنوان کرد: مجموعه سپاه و بسیج استان با استفاده از ظرفیت‌ها و امکاناتی که دارد برای همکاری و حمایت از آموزش و پرورش استان در راستای انجام اهداف سازمانی آمادگی دارد.

 

 

کد خبر 1264493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha