لزوم توجه رسانه ها به امیدآفرینی و ظرفیت های قرآنی خراسان جنوبی

حجت الاسلام سالاری مکی گفت: رسانه ها، نقد و مطالبه گری داشته باشند اما از امیدآفرینی غافل نشوند و به ظرفیت های خاص موجود در استان از جمله کانون های فرهنگی هنری و مراکز قرآنی توجه کنند و این ظرفیت های خاص را گسترش دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام حجت سالاری مکی امروز (۱۳اردیبهشت) در جمع فعالان رسانه ای خراسان جنوبی اظهار داشت: رسانه ها به جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی کمک کنند چرا که ظرفیت های بسیاری دارند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: از توان رسانه ای خود در جهت کمک به فعالان تبلیغ، جامعه قرآنی و فعالان عرصه ترویج اسلام ناب بهره ببرید و آمادگی لازم جهت حمایت از رسانه ها را داریم‌.

 

وی با بیان اینکه در جهت معرفی و تقویت سرمایه های اخلاقی، معنوی و قرآنی حرکت کنید، افزود: یک نمونه آن نابغه ۹ ساله قرآنی عطیه عزیزی است و طرح های مختلفی از جمله مهرواره محله همدل در استان اجرا می شود که نیازمند توجه رسانه ها هستند و این موضوع به سبک رسانه ای استان تبدیل شود.

 

حجت الاسلام سالاری مکی در خصوص امیدآفرینی گفت: نقد و مطالبه گری داشته باشید اما از امیدآفرینی غافل نشوید و به ظرفیت های خاص موجود در کانون های فرهنگی هنری مساجد و مراکز قرآنی توجه کنید و این ظرفیت های خاص را گسترش دهید.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به بحث حال خوب عنوان کرد: کار معروف را آن قدر گسترش دهید تا منکر کمرنگ شود و سرعت و دقت لازمه کار بزرگ و تاثیرگذار است.

 

وی در پایان بیان داشت: کار فرهنگی خلاق، کارآمد و جهادی را در دستور کار داریم تا هم گفتمان محور و هم برخوردار از تاثیرگذاری اجتماعی باشد.

 

 

کد خبر 1264495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha