اهتمام رسانه ای در عرصه جهاد تبیین، عامل تقویت اُمید در جامعه است

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تصریح کرد: از جمله عواملی که به تقویت اُمید در جامعه منجر می شود، اهتمام رسانه ای در راستای جهاد تبیین است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد ملک زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در شرایط کنونی گفت: از جمله عواملی که به تقویت اُمید در جامعه منجر می شود، اهتمام رسانه ای در راستای جهاد تبیین است.

 

 وی ادامه داد: خنثی سازی توطئه و فتنه دشمن مبنی بر ناامید کردن مردم و نسل جوان می طلبد که ما هر چه بیشتر و بهتر اهمیت فعالیت در زمینه جهاد تبیین را درک کرده و در این راستا با تخصص و تعهد لازم در میدان عمل بکوشیم.

 

وی افزود: با وجود برخی مشکلات و ضعف ها و نقص ها، نباید از توفیقات نظام و انقلاب در عرصه های مختلف از جمله اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... غافل شد و حال آن که متأسفانه گاهی اوقات فعالان رسانه ای و نخبگان ما کمتر به نیمه پر لیوان و حقایق امروز کشور توجه می نموده و صرفاً مشکلات و معایب و ناکارآمدی ها را می بینند و بر آن تأکید می کنند.


عضو انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم گفت: از سوی دیگر همان طور که مقام معظم رهبری نیز بارها در بیانات خویش تأکید کرده اند، لازمه حل مشکلات موجود به خصوص در ابعاد اقتصادی، تقویت روحیه انقلابی و مجاهدت و اعتماد به نفس ملی است و این که در برابر سختی ها و فشارهای دشمن، دچار انفعال و ناامیدی نشویم.


وی بیان داشت: به لطف الهی ما در کشور گذشته از منابع طبیعی و خدادادی، از منابع انسانی قوی برخوردار هستیم و با تکیه بر داشته های خودمان و توکل بر خدا خواهیم توانست از مشکلات فعلی عبور کنیم به شرط آن که دست از تلاش و کوشش برنداشته و جلوی تزریق یأس و ناامیدی در جامعه را هم بگیریم.

کد خبر 1264544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha